Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dilemma:

Har tre kamerater som har et line lan, i tillegg til at det er en jente der. Jeg har snakka med det på skype ganske lenge, men ikke de siste to timene, så kommer jeg på igjen, også er to av de godt brisne, eller mere fulle. De andre er ganske bekymra og passer på, jeg har endelig fått lov til å ikke være med på hytta sammen med foreldrene mine, og fikk lov å være hjemme aleine i natt, kan ikke akkurat stikke ned til dem nå, eller ringe foreldrene mine og spørre om det, ender med at jeg ikke får dra på noe som helst lan med dem igjen, får bare sitte her på skype mens jeg har oversikten...

Lenke til kommentar

Dilemma:

Har tre kamerater som har et line lan, i tillegg til at det er en jente der. Jeg har snakka med det på skype ganske lenge, men ikke de siste to timene, så kommer jeg på igjen, også er to av de godt brisne, eller mere fulle. De andre er ganske bekymra og passer på, jeg har endelig fått lov til å ikke være med på hytta sammen med foreldrene mine, og fikk lov å være hjemme aleine i natt, kan ikke akkurat stikke ned til dem nå, eller ringe foreldrene mine og spørre om det, ender med at jeg ikke får dra på noe som helst lan med dem igjen, får bare sitte her på skype mens jeg har oversikten...

Hvor er dilemmaet ditt?

Lenke til kommentar

Finnes det noe mer naturlig ekkelt en menneskefødsler? Sett et par med hunder, null problem, ku? Litt grisete men la gå, sau, like så. Mennesker? Hell no :sick:

Er faen meg enig, afterbirth deluxe.

Hvis du kler deg ned til undertøyet og tar en spasertur på Grønland, vil jeg tro problemet ditt er løst.

Stargate puben på grønland :love:

Min stampub <3

Lenke til kommentar

Hurr durr, at de holder på å ødelegge huset, har laget store svimerker i stuebordet og ting går ikke så bra der nede

Og? Du får vel ikke problemer av den grunn? Om du gjør det så har du jo en god grunn til å gå ned og ordne opp

Mere det at jeg vil hindre dem i å gjøre noe de kommer til å angre på, noe som det virka som en stund, men jeg tror de som var edrue fikk lagt dem i seng :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...