lceman™ Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 In need off penis. Now. Im drunk Hvis du kler deg ned til undertøyet og tar en spasertur på Grønland, vil jeg tro problemet ditt er løst. Lenke til kommentar
serenity_now Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Oh, I don't know why you're not there I give you my love, but you don't care So what is right and what is wrong Gimme a sign Teksten er tidløs. Et sant mesterverk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lurer på om jeg skal ta nok en tidlig kveld, stå opp tidlig og se "A Serbian film" og "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1", samt håpe på at "Control Alt Delete" er lastet ned til da. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) In need off penis. Now. Im drunk Du får bare finne Remi. ^^ nei takk. Mulig d bl no hr .yei. Endret 16. juli 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 In need off penis. Now. Im drunk Wait, what? Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lurer på om jeg skal ta nok en tidlig kveld, stå opp tidlig og se "A Serbian film" og "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1", samt håpe på at "Control Alt Delete" er lastet ned til da. A serbian film og Harry potter? Merkelig kombinasjon. Foreslår at du heller ser Requiem for a Dream, men den har du kanskje allerede sett. Evt kan du kjøre Serbian film og Deathly Hallows P. 1 samtidig på splitscreen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Mulig d bl no hr .yei. Hæ? Lurer på om jeg skal ta nok en tidlig kveld, stå opp tidlig og se "A Serbian film" og "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1", samt håpe på at "Control Alt Delete" er lastet ned til da. Selv så tenker jeg å sykle ned til Mjøsa i morgen tidlig og bade noen sluker Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Fy faen jeg digger å rydde rommet. Får kasta så sykt mye crap hver jævla gang Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 In need off penis. Now. Im drunk Wait, what? Jeg er veldig full å annstrenger meg forr å svare deg. Men. I need man. Seriøst. En som ikke bare vil pule å det er detæ jeg er hore blitt. Fab 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Men. I need man. Seriøst. En som ikke bare vil pule å det er detæ jeg er hore blitt. Fab Godt tips! Spis deg grisemett før du legger deg(om du ikke må spy), og ha en stor mugge vann ved siden av senga. Oppskrifta på å ikke bli fyllesyk. Also, drikk sjokolademelk og spis junkfood i morra. I got this down to a science, bitches! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nyhus, junkfood er ikke å anbefale for alle. Men Powerade er awesome fyllesjuke-quickfix Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Best fyllesjukfiksen er Jack Daniels. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg velger å takle fyllesyke med å spy i lange tider etter å ha våknet dagen derpå Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg velger å takle fyllesyke med å spy i lange tider etter å ha våknet dagen derpå Hvis du bare ligger unna Minttu, så blir dagen derpå så meget bedre. For ikke å glemme "dagen". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Takk nyhus. Skal kanskje sove her jeeg eræ heg oog eieren har pile date. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Satt og lurte på hvorfor folk fylleposter, men det viste seg å være lørdag. Hurra for litt over seks timer igjen på jobb, og lite å gjøre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg velger å takle fyllesyke med å spy i lange tider etter å ha våknet dagen derpå Og resten av uka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lurer på om jeg skal ta nok en tidlig kveld, stå opp tidlig og se "A Serbian film" og "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1", samt håpe på at "Control Alt Delete" er lastet ned til da. A serbian film og Harry potter? Merkelig kombinasjon. Foreslår at du heller ser Requiem for a Dream, men den har du kanskje allerede sett. Evt kan du kjøre Serbian film og Deathly Hallows P. 1 samtidig på splitscreen. Sett gjentatte ganger. Og splitscreen på en 13,1" skjerm er jeg rimelig skeptisk til at fungerer. Eller i det hele tatt å kjøre to filmer samtidig uten at maskina overoppheter ... In need off penis. Now. Im drunk Du får bare finne Remi. ^^ nei takk. Mulig d bl no hr .yei. Ikke? Jeg ville slått til, han ser ut til å fungere greit for sånt. ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tror jeg begynner å bli syk. Øl var ikke godt i dag Er vel bare å finne frem til bingen å ligge å glane litt på en film eller 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg