Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hyggeleg. (:

Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar.

Mener det ikke som kritikk. Mulig andre gjør det. Forteller deg bare at det irriterer meg noe grenseløst. Men det skal vel ikke så mye til, i følge Espen Pai.

Eg beklagar, men eg kan ikkje gjere noko med det. Eg kan dessverre ikkje ta hensyn til alle og prioriterer karakterane mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener det ikke som kritikk. Mulig andre gjør det. Forteller deg bare at det irriterer meg noe grenseløst. Men det skal vel ikke så mye til, i følge Espen Pai.
Det har jeg faktisk aldri sagt... Eneste jeg har sagt er at du har virket veldig gretten en stund... og det er ikke bare jeg som mener det heller...

Underpants: kjenner til det... lå rett ut hele sommeren tidligere....

Lenke til kommentar
Det har jeg faktisk aldri sagt... Eneste jeg har sagt er at du har virket veldig gretten en stund... og det er ikke bare jeg som mener det heller...

Jeg vet det. Har bl.a. fått en PM om saken. Og gretten blir feil ord. Kall det heller sur. Men whatever. Gjør hva enn du vil, noe du nok gjør uansett.

Lenke til kommentar
Nynorsk er elsk. Nynorsk-Underpants er ikke elsk. Bokmål-Underpants er elsk.

Hyggeleg. (:

Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar.

karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare :)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare :)

Tilstedeværelse er ikke alltid en "garanti" for bedre karakterer.

Lenke til kommentar

Tilstedeværelse er ikke alltid en "garanti" for bedre karakterer.

Bedre en å skrive nynorsk her :p Vi har ikke hatt en nynorskprøve på år og dag nå .

Lenke til kommentar
Nynorsk er elsk. Nynorsk-Underpants er ikke elsk. Bokmål-Underpants er elsk.

Hyggeleg. (:

Kva veit du om det? Kva veit du om korleis oppgulpet mitt i natt smakte? Korleis veit du korleis det føltest då eg fekk brekkningar etter hosteanfalla mine? Korleis veit du korleis det føltest å vere så tett i brystet at eg måtte ligge stille og ta astmasprayar til eg kunne puste ordentleg igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...