Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hyggeleg. (:Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar. Mener det ikke som kritikk. Mulig andre gjør det. Forteller deg bare at det irriterer meg noe grenseløst. Men det skal vel ikke så mye til, i følge Espen Pai. Eg beklagar, men eg kan ikkje gjere noko med det. Eg kan dessverre ikkje ta hensyn til alle og prioriterer karakterane mine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eg beklagar, men eg kan ikkje gjere noko med det. Eg kan dessverre ikkje ta hensyn til alle og prioriterer karakterane mine. Ja, for all del. Få 6 om du vil. Er mitt problem. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mener det ikke som kritikk. Mulig andre gjør det. Forteller deg bare at det irriterer meg noe grenseløst. Men det skal vel ikke så mye til, i følge Espen Pai.Det har jeg faktisk aldri sagt... Eneste jeg har sagt er at du har virket veldig gretten en stund... og det er ikke bare jeg som mener det heller... Underpants: kjenner til det... lå rett ut hele sommeren tidligere.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da blir det rare karakterer, for halvparten av "nynorsken" din er bare hjemmelaga-nynorsk-versjoner av bokmålsord. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det har jeg faktisk aldri sagt... Eneste jeg har sagt er at du har virket veldig gretten en stund... og det er ikke bare jeg som mener det heller... Jeg vet det. Har bl.a. fått en PM om saken. Og gretten blir feil ord. Kall det heller sur. Men whatever. Gjør hva enn du vil, noe du nok gjør uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ah, fin og usunn. 4 blingser med smør, sjokopålegg og brunost. Oh right ;D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg vet det. Har bl.a. fått en PM om saken. Og gretten blir feil ord. Kall det heller sur. Men whatever. Gjør hva enn du vil, noe du nok gjør uansett.Hva mener du nå? gjør hva du vil? hadde ikke planer om og gjøre stort uansett jeg da Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Nynorsk er elsk. Nynorsk-Underpants er ikke elsk. Bokmål-Underpants er elsk. Hyggeleg. (: Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar. karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare Endret 27. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva mener du nå? gjør hva du vil? hadde ikke planer om og gjøre stort uansett jeg da Kall det hva du vil. Sur/gretten/hvasomhelst. Gad. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da blir det rare karakterer, for halvparten av "nynorsken" din er bare hjemmelaga-nynorsk-versjoner av bokmålsord. Det er i kvart fall mykje betre enn då eg starta så det går riktig veg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare Tilstedeværelse er ikke alltid en "garanti" for bedre karakterer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I beat the smart kids, I beat the smart kids. *falle* I bent my wookie :< *elsk* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Men nå er det hjem fra jobb igjen snakkes alle sammen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare Tilstedeværelse er ikke alltid en "garanti" for bedre karakterer. Bedre en å skrive nynorsk her Vi har ikke hatt en nynorskprøve på år og dag nå . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bedre en å skrive nynorsk her Vi har ikke hatt en nynorskprøve på år og dag nå . Han får gjøre som han vil. Det gjør jo alle. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skal prøve å få med meg få med meg mamma for å kjøpe ny mobil :o *gledeseg* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nynorsk er elsk. Nynorsk-Underpants er ikke elsk. Bokmål-Underpants er elsk. Hyggeleg. (: Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar. karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare Kva veit du om det? Kva veit du om korleis oppgulpet mitt i natt smakte? Korleis veit du korleis det føltest då eg fekk brekkningar etter hosteanfalla mine? Korleis veit du korleis det føltest å vere så tett i brystet at eg måtte ligge stille og ta astmasprayar til eg kunne puste ordentleg igjen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Takker, morsomt å bo i Norge. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kjempemorsomt. Så gøy at jeg tror jeg dør av latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg