lceman™ Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Har lagt meg til en dårlig vane, føler jeg.. Alene hjemme denne uka, og har bare jobbet sent hver dag. (15:00-23:00) og har drukket 6+ øl hver dag. Ja, den sene jobbinga bør du kutte ned på. Hvis du hadde sluttet å jobbe sånn omtrentlig 2230, så hadde du hatt tid til 6 øl mer per dag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 MotorsagJenny har 2 innlegg igjen før vedkommende har 1337 innlegg. (HAH, jeg spoila anledningen din) Jeg vet, oh well. Kan da unngå å poste utenom OT en stund så er det glemt at du spoilet alt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, den sene jobbinga bør du kutte ned på.Hvis du hadde sluttet å jobbe sånn omtrentlig 2230, så hadde du hatt tid til 6 øl mer per dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg vet, oh well. Kan da unngå å poste utenom OT en stund så er det glemt at du spoilet alt Damn, my plan backfired. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Noe som irriterer meg er at jeg ikke kan dra ut og sykle med fult utstyr paa om natten siden jeg bor hjemme. Endret 16. juli 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Hahaha, du er 15, tenk hvis du blir busted når du kommer hjem, og moren din klikker og skriker "HVORFOR SNEIK DU DEG UT?!?!" også svarer du "for å sykle!" oh god så lættis Endret 16. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hahaha, du er 15, tenk hvis du blir busted når du kommer hjem, og moren din klikker og skriker "HVORFOR SNEIK DU DEG UT?!?!" også svarer du "for å sykle!" oh god så lættis Det er vell det at dem vil vaakne av porten til garasjen, dum feit dobbelport. -.- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tenk om mine barn hadde blitt så snill, eneste gangen de sniker seg ut på natta er for å sykle. Det er lov å drømme.. (bad seeds etc) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg endte med og bruke alle pc-pengene paa sykkel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Jeg endte med og bruke alle pc-pengene paa sykkel EDIT: Jeg anskaffet en sykkel til 17k gratis. Endret 16. juli 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg endte med og bruke alle pc-pengene paa sykkel Pff, jeg stjal en sykkel til 17k. 17k spart Mange sykkellåser har en svakhet, når du drar av hetta så er det bare en tynn naken wire.. Eller bruke en stor klipper. (har kjetting og abus k3 lås på min tho) Tok en annen sykkel også da den hadde kontroll å sette på rattet til å justere demperne, tok demperen og kasta bare sykkelen til 11k min til 34k <3 men hvorfor i helvete stjeler du sykler <!!?! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Det er billigere enn å kjøpe det selv, vel. edit: god natt, drøm surt *gjøre en voodoo hex på dere* Endret 16. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Opp og hopp, syvsovere! Har vært oppe siden halv fem jeg, rakk ikke soloppgangen da, men neste gang det er klart vær skal jeg opp klokken tre for å rekke å se soloppgangen over hele Oslo og Bærum. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Meget urutinert ettersom polet alltid er stengt på dager det er verdt å drikke. Hvis jeg lurer på om det er utedag, sjekker jeg bare om polet er stengt eller har innskrenket åpningstid. Hvis ja - yo ho and a bottle of, vel, vin. Det er jo ikke som at det går ut på dato før man får drukket opp uansett Well hello drømmedame! Men jo, av og til går den ut på dato før du får drukket den opp. Som når du kjøper veldig store kvanta eller når du glemmer at du har kjøpt den, evt. når du sparer den til en god anledning, som du stadig vekk utsetter til den endelig kommer og vinen har blitt til eddik. Gudene skal vite at jeg har drukket mye eddik kamuflert som rød og hvit vin. :| Er det egentlig noen ordentlig konsertplass i Vestfossen? Ellers har man jo alltids taxi. Jada! Med høy alkoholføring, stor dose fylledansing og intim stemning! Høres ut som du har vært på fest hos gamle onkel Einar (måtte han feste for evig tid!). Ah, Festfossen. <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Alltid like digg å starte dagen med øl og potetgull til frokost. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lurer på å starte dagen med pølser og sprit. Har lurt på det i et par timer nå, forstsatt ikke kommet så langt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lurer på hvordan jeg skal starte dagen, greier ikke helt bestemme meg hvilket rekkefølge ting skal gjøres. Skal klippe plen, spise, kjøre til hesten, handle. Har allerede hengt opp klær og satt på ny maskin. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Klipp plenen, spis, kjør til hesten også avslutter du med handling. Lett. Digg vær i dag. Grrrrrillings og øl! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det var forsåvidt den rekkefølgen jeg helte mot, men lurer på om jeg skal spise frokost først. I kveld blir det øl her og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg