Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har lagt meg til en dårlig vane, føler jeg.. Alene hjemme denne uka, og har bare jobbet sent hver dag. (15:00-23:00) og har drukket 6+ øl hver dag.

Ja, den sene jobbinga bør du kutte ned på.

Hvis du hadde sluttet å jobbe sånn omtrentlig 2230, så hadde du hatt tid til 6 øl mer per dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, du er 15, tenk hvis du blir busted når du kommer hjem, og moren din klikker og skriker "HVORFOR SNEIK DU DEG UT?!?!" også svarer du "for å sykle!" oh god så lættis

Det er vell det at dem vil vaakne av porten til garasjen, dum feit dobbelport. -.-

Lenke til kommentar

Jeg endte med og bruke alle pc-pengene paa sykkel :D

Pff, jeg stjal en sykkel til 17k.

17k spart :D

Mange sykkellåser har en svakhet, når du drar av hetta så er det bare en tynn naken wire.. Eller bruke en stor klipper. (har kjetting og abus k3 lås på min tho)

Tok en annen sykkel også da den hadde kontroll å sette på rattet til å justere demperne, tok demperen og kasta bare sykkelen til 11k :p

min til 34k <3 men hvorfor i helvete stjeler du sykler <!!?!

Lenke til kommentar

Meget urutinert ettersom polet alltid er stengt på dager det er verdt å drikke. Hvis jeg lurer på om det er utedag, sjekker jeg bare om polet er stengt eller har innskrenket åpningstid. Hvis ja - yo ho and a bottle of, vel, vin.

Det er jo ikke som at det går ut på dato før man får drukket opp uansett :fun:

Well hello drømmedame! :D

Men jo, av og til går den ut på dato før du får drukket den opp. Som når du kjøper veldig store kvanta eller når du glemmer at du har kjøpt den, evt. når du sparer den til en god anledning, som du stadig vekk utsetter til den endelig kommer og vinen har blitt til eddik. Gudene skal vite at jeg har drukket mye eddik kamuflert som rød og hvit vin. :|

Er det egentlig noen ordentlig konsertplass i Vestfossen?

Ellers har man jo alltids taxi.

Jada! Med høy alkoholføring, stor dose fylledansing og intim stemning! :fun:

Høres ut som du har vært på fest hos gamle onkel Einar (måtte han feste for evig tid!). Ah, Festfossen. <3

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Lurer på hvordan jeg skal starte dagen, greier ikke helt bestemme meg hvilket rekkefølge ting skal gjøres. Skal klippe plen, spise, kjøre til hesten, handle. Har allerede hengt opp klær og satt på ny maskin. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det var forsåvidt den rekkefølgen jeg helte mot, men lurer på om jeg skal spise frokost først.

I kveld blir det øl her og! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...