Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja! Til uka passer flotters. Gleder meg :love:

Hurra! Jeg óg!

hmm, men det smaker helt ok nå, litt bittert kanskje? får meg til å rynke på nesen hvertfall

Rødvin ér jo mer bittert enn mye annet, men det er en tilvenningssak.

Lenke til kommentar

hmm, men det smaker helt ok nå, litt bittert kanskje? får meg til å rynke på nesen hvertfall

Rødvin ér jo mer bittert enn mye annet, men det er en tilvenningssak.

Men er det verdt det, blir det digg etterhvert? Ble øl digg for deg etterhvert?

Personlig så har jeg alltid likt øl, ikke så veldig i begynnelsen, men var ikke vondt.

Lenke til kommentar

Har det akkurat omvendt av deg: Vin var aldri vondt, men ble veldig godt etterhvert. Øl tok litt lengre tid, og det er ikke alltid det smaker like godt, men det kan være helt fantastisk godt med en kald pils eller en god stout av og til.

Lenke til kommentar

hmm, får se etter denne flaksa er tom da :)

Sprit drekker jeg ikke. Blir så idiot av det :(

Eller, jeg drekker det da. Men ikke når jeg skal ut på byen.

Eller jeg drekker det da også, men ikke så mye

som regel..

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Liker ikke brunt brennevin jeg :p

Er mer den standard vodka og energidrikk jeg må holde meg unna! Jeg blir ikke bråke-idiot. men generelt sett idiot. sånn type; løpe inn i folkegrupper og synge "jeg er en liten blomst!" og det ser ikke pent ut når man er en stor, breiskuldra og har grei ølmage :p

Lenke til kommentar

Men spritfylla er så deilig. Man blir så fort full! en helflaske går jo på en time eller to. blander alltid 70-30 sprit/blandevann. Men kanskje derfor jeg blir som jeg blir også :p Men er digg når det river litt. Og etter et par drammer så river det ikke lenger og det er da det går til helvete regner jeg med. For da drikker man jo av flaska.

Lenke til kommentar

Men spritfylla er så deilig. Man blir så fort full! en helflaske går jo på en time eller to. blander alltid 70-30 sprit/blandevann. Men kanskje derfor jeg blir som jeg blir også :p Men er digg når det river litt. Og etter et par drammer så river det ikke lenger og det er da det går til helvete regner jeg med. For da drikker man jo av flaska.

Orker ikke drikke polsprit lengre engang, er jo ikke noe effekt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Man drikker jo mer etter flaska er tom :p Men da er skaden allerede gjort :(

Sist jeg drakk øl så måtte det 30 pils til og da klarte jeg fortsatt å gå 2 km hjem til kompisen min, lage mat og rydde opp uten å vekke noen eller ødelegge noe :p men det var nok et spesielt tilfelle :p

Edit: hvorfor fjerna du det du skreiv? >< Nå ser det jeg skreiv bare douchebaggy ut :(

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Fy faen, 8 av 10 fora jeg hente på er dau, jeg svarer på mine egne innlegg fra 2010, og de hadde over 600k brukere aktive hver dag sist....

Hva er det verden går til?? Fra 600 k yil 2 aktive brukere hvert halvår..

Mine connections dør ut, og jeg strever for å skaffe meg nye..

Damn crap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...