Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Meh, rødvin er ikke noe godt. Men bedre enn sist gang jeg drakk det, bør jeg fortsette å drikke det?

Jepp! Det er da sånn man lærer seg til å like det meste, er det ikke? Det er i hvertfall sånn jeg lærte meg både øl og rakfisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får en fruktig en. Her har du en Fong Juice. :love:

Takk søta :love:

Wow, ei driiiitpen chick la meg til på face (vi er fjerne slektninger) og er all over me.. Hu bor her i nord.

Kjære forakafee, er det riktig av meg å pule en fjern slektning?

Hvem lurer jeg.. Imma do it anyways.

Alt for deg. <3

Hvor fjern? Så vidt jeg vet er det lov å pule søskenbarnet ditt, men det er jo ikke særlig fjernt. På samme måte regner mange tremenninger som fjerne slektninger, men ikke alle.

Uansett. Er det firemenning eller lenger ute, eller at det er en slektning av en av dine foreldre, er det go go go.

Søss prøvde seg f.eks. på pappas tremenning, og pappa mente at det var ikke noe ille. Verre enn om jeg hadde prøvd meg på en av hans kusiner. :p

Lenke til kommentar

Cousin...

Men jeg bor i nord nå, og da går det rykter etc..

Men hun er så damn fine. Totally worth it..

Trener mye(fuckings flott kropp)

Hu er 16, jeg er 20, så hvis det kommer ut blir jeg fremstilt som en pedo og familiepuler.

But who gives a damn. Driver å chatter nå, jeg og hun skal kjøre til Narvik i morra på fylla.

(vi var kjærester når jeg var 7 da, ble jo aldri noe knulling da, men litt runking og sånt da)

EDIT: Nei, firemenning faktisk er vi.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Oi oi, nå har jeg fått en del utfordrende bilder(mildt sagt).

Holdt på å si "pics or it didnt happen", men det er vel kanskje ikke så lovlig her på forumet...

Nei - jeg unner deg den, Bundy! Noen som klarer å fiske inn snøret, hvis man kan si det på den måten. Selv får jeg ikke sett kjæresten før på søndag. Meh.

Lenke til kommentar

Meh, rødvin er ikke noe godt. Men bedre enn sist gang jeg drakk det, bør jeg fortsette å drikke det?

Jepp! Det er da sånn man lærer seg til å like det meste, er det ikke? Det er i hvertfall sånn jeg lærte meg både øl og rakfisk.

hmm, men det smaker helt ok nå, litt bittert kanskje? får meg til å rynke på nesen hvertfall

Lenke til kommentar

Oi oi, nå har jeg fått en del utfordrende bilder(mildt sagt).

Holdt på å si "pics or it didnt happen", men det er vel kanskje ikke så lovlig her på forumet...

Nei - jeg unner deg den, Bundy! Noen som klarer å fiske inn snøret, hvis man kan si det på den måten. Selv får jeg ikke sett kjæresten før på søndag. Meh.

For første gang i mitt liv så føler jeg meg litt pedo og skyldig for å utnytte en 16 åring, men det er vel bare fordi hu er familie, og samtidig gjør den følelsen meg enda kåtere..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...