Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, viss du kunne finne ein stad eg kunne få kjøpt meg eit liv hadde det vore fint, men inntil då: Kva skjer?

Du får jo bare de samme svarene gang på gang. Og når skulle du begynne å skrive bokmål igjen?

Ok, eg skal slutte å starte samtaler sånn, og viss vi har ein diskusjon utanfor Off Topic skal eg skrive bokmål til deg.

Lenke til kommentar
Ok, eg skal slutte å starte samtaler sånn, og viss vi har ein diskusjon utanfor Off Topic skal eg skrive bokmål til deg.

Start samtaler på hvilken måte du vil. Jeg bare spør om du ikke blir lei av å få de samme svarene hver gang? Kunne jo vært mulig å variere det, vet du.

Og du vet at vi aldri kommer til å ha en diskusjon utenfor Off Topic, ja?

Lenke til kommentar
Hyggeleg. (:

Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar.

Mener det ikke som kritikk. Mulig andre gjør det. Forteller deg bare at det irriterer meg noe grenseløst. Men det skal vel ikke så mye til, i følge Espen Pai.

Lenke til kommentar
Har hatt astma heile livet, men det har vore betre i tenåra. Men så vert eg sjuk og byrja å hoste, då vert astmaen mykje verre og no får eg ein ny medisin.
kjenner til det.. slet med astma og allergi som liten selv.. men vokste fra meg mesteparten da :) har bare gress-allergi igjen nå :)

Det er litt digg med så sterk bjørkepollen-allergi som eg og brødrane(?) mine har, for nokre gonger dreg me til Syden å pollensesongen. Det skal me i denne. :D

Lenke til kommentar
Mhm! Herligste rumpa jeg noen sinne har sett tror jeg! Kunne ikke annet enn å dele den med mine diskusjon.no venner! ;P

Ble litt pussig med det hvite, men fin-fin avatar uansett.

Det hvite? Hun har på seg en slik stram hvit sportstruse av noe slag, ikke helt sikker på navnet ettersom jeg ikke bruker slike underbukser.. ;P Også en hvit tynn topp. Liker bildet jeg. Her er full versjon:

post-150537-1204123198_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det hvite? Hun har på seg en slik stram hvit sportstruse av noe slag, ikke helt sikker på navnet ettersom jeg ikke bruker slike underbukser.. ;P Også en hvit tynn topp. Liker bildet jeg. Her er full versjon:

*bilde*

Finere i stor størrelse. :)

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...