Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg er på hytten og her er det stort sett grilling, vin og øl samt turer ut i båt. :D:new_woot:

3. linja i signaturen din --> engelsk. Må være det beste eksempelet på at enkelte ting blir totalt lame av å bli oversatt til norsk jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar

Hei kids, trenger mer input enn hva jeg får fra Facebook.

Jeg har store problemer med å velge mellom Alan Carr Live at the Hammersmith Apollon, Edward Scissorhands, Harry Potter and the Philosopher's stone og å ha på VH1 i bakgrunnen mens jeg leser en bok av Arne "Pelle Parafin" Garvang. De skulle aldri ha funnet opp kabel / andre kanaler enn NRK1. -_-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Lemon! Jeg trenger din ekspertise! Dumt spørsmål, men er en pakke som venter på meg på posten der faren min bor, og han fikk ikke henta den ut for meg. Er det noe mulighet for at han kan få den ut på magisk vis likevel? Eller må jeg/han be de videresende til min adresse?

Lenke til kommentar

*svare* Spriten er ikke best ved 96, den er mye bedre ved 85-92 max.

Hvem veit faktisk prosent? I don't, men det er i boks, og bundy er drukkenbolt. SKÅL!!!

Du får en fruktig en. Her har du en Fong Juice. :love:

Takk søta :love:

Wow, ei driiiitpen chick la meg til på face (vi er fjerne slektninger) og er all over me.. Hu bor her i nord.

Kjære forakafee, er det riktig av meg å pule en fjern slektning?

Hvem lurer jeg.. Imma do it anyways.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...