Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har alltid vært i "akseptert at du eksisterer" lista, og kanskje litt i "would hit dat" lista.

:p

Ahaa! Beveger meg oppover i verden, med andre ord. :fun:

Ikke bruk meg heller. Jeg guidet broren min fra Oslo S til Oslo Spektrum på utrolige 1,5 time. Vi var vel rundt de fleste stedene som IKKE er oslo spektrum. Det er egentlig bare et par hundre meter hvis man går riktig vei.

Det er vel strengt tatt ikke så mye engang..? :tease:

Lenke til kommentar

Nei, strengt tatt kan man vel SE oslo spektrum hvis man går rundt hjørnet fra Oslo S. Men jeg gikk rett ut i karl johan og begynte å rote rundt i alle mulige retninger. Det som reddet oss var 2 karer i Iron Maiden-skjorter som vi hang oss på, de visste tydeligvis hvor spektrum var.

Vi fikk hvertfall sett mye..var oppom Deichmanske bibliotek og diverse steder. Tror vi fant Rockefeller et par ganger også.

Sant skal sies, det er maaaaaange år siden og jeg er meget bedre kjent i Oslo nå enn før.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fuu , i must say. Du vet de gangene du tror du er såå smart , så klarer du å vikle deg inn i noe faenskap som gjør at du avslører deg selv som ikke såå smart alikevel :thumbdown:

Vel , jeg må vel tåle steken når jeg absolutt skulle være med på den forbanna leken

Lenke til kommentar

Heh. Jeg drømte om Nopros og Millattack. De var mine nærmeste venner (vi var jevngamle) og gikk på en skole i Namsos (Nord-Trøndelag) hvor den gamle tysklæreren som var på ungdomsskolen jeg gikk på irl (Orkanger, Sør-Trøndelag), stadig var i hælene på dem for pøbelskap. I tillegg pleide vi å henge utenfor en butikk som var klin lik AMFI på Orkanger, hvor jeg gjorde som her og whina over ting.

Spesielt over foreldra mine som alltid forlot meg hjemme og ignorerte mine sterke psykiske problemer og heller dro til Pakistan og andre land hvor temperaturen var på førti-femti grader for rekreasjon. Særeste ...

Fin drøm. :wee:

Tror jeg drømte at jeg var på teselskap med mange brukere fra Icheckmovies.com. Hele drømmen er litt diffus, men jeg husker at teen var god.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Ja, ikke sant?

Nå er jeg for øvrig kommet hjem etter 6 herlige timer i sentrum. 4 bøker og en pakke te rikere, 213 kr fattigere. Mye snacks å se på også, samt at jeg møtte ei venninne og avtalte at vi sku drikke oss dridas under Gla'maten, og støtte på ei venninne fra England (kjent med via WoW) og vandra rundt med henne og viste henne byen. Fikk til og med pressa inn 2,5 timer med lesing av Terry Pratchet i solsteika. <3

Lenke til kommentar

Effektiv du Sjur. Jeg har enda ikke fått kledd på meg. :(

Har dog lest litt Harry Potter, da.

Fuu , i must say. Du vet de gangene du tror du er såå smart , så klarer du å vikle deg inn i noe faenskap som gjør at du avslører deg selv som ikke såå smart alikevel :thumbdown:

Vel , jeg må vel tåle steken når jeg absolutt skulle være med på den forbanna leken

Do tell.

Lenke til kommentar

Slacker, Jonas.

I går våkna jeg halv syv etter 10 timers søvn, i dag våkna jeg halv åtte - etter 7 timers søvn. Håper å holde meg våken litt lenger i dag, samt sove litt lenger i morgen - slik at jeg klarer å holde meg våken når jeg skal ut med ilpostino (og forhåpentligvis Llandari) i morgen kveld. :p

Lenke til kommentar

Det hørtes effektivt og koselig ut. Hils Einar fra meg og si at jeg er glad for at han har sluttet å sende meg Kingdom of Camelot-invites på Facebook. :p

Blir ikke til at jeg sovner før tidlig på morgenen nå som det er ferie, sånn i 5-6tiden. :(

Lenke til kommentar

Da er helgen nøye planlagt, virker som om det kan bli noen flotte dager fremover nå. I morgen er det bestemor og bestefar, kaker og kanskje litt gaver. Lørdag er det loke rundt i Hamar med MSg, vi skal blant annet kjøpe sexleketøy (lol). Litt senere på kvelden på lørdag skal jeg og tre kamerater ut i villmarka for å ha en overnatting der. Fiske, bål og god mat og drikke. :D

Villmarksliv . :love:

Lenke til kommentar

Skal gjøre så. :wee:

Ah, herlig å trekke seg ned i kjellerstuen. Ligger på sofaen og leser en bok av Arne "Pelle Parafin" Garvang mens VH1 står på i bakgrunnen og gir meg "Cover Power".

Nesten frista til å mekke meg en drink. :p

Mekk meg en også, i'm thirsty!

*ringe etter 96%*

Lenke til kommentar

Her bor man langt inni skauen å enda kommer det tiggere på døra :dontgetit: Ho hadde en lapp med seg om at sønnen hennes var alvorlig syk å trengte penger. Ba ho vente litt så gikk jeg inn å skrev nummeret til legevakta på en post it lapp ;)

Haha, det var ikke så galt :)

Tror jeg skal benytte meg av lignende selv.

Var faktisk mamma sin idè :thumbup:

Kult, hils morra di! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her bor man langt inni skauen å enda kommer det tiggere på døra :dontgetit: Ho hadde en lapp med seg om at sønnen hennes var alvorlig syk å trengte penger. Ba ho vente litt så gikk jeg inn å skrev nummeret til legevakta på en post it lapp ;)

Haha, det var ikke så galt :)

Tror jeg skal benytte meg av lignende selv.

Var faktisk mamma sin idè :thumbup:

Kult, hils morra di! ;)

Fra meg og!

Lenke til kommentar

Skal gjøre så. :wee:

Ah, herlig å trekke seg ned i kjellerstuen. Ligger på sofaen og leser en bok av Arne "Pelle Parafin" Garvang mens VH1 står på i bakgrunnen og gir meg "Cover Power".

Nesten frista til å mekke meg en drink. :p

Mekk meg en også, i'm thirsty!

*ringe etter 96%*

Du får en fruktig en. Her har du en Fong Juice. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...