Flabba Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg trener 2-3ganger i uka + går 1mil tur hver dag. Har hoftefeil så skal vell egentlig ikke drive på sånn, men. pytt pytt. Denne treninga gjør i alle fall så hoftene mine ikke vil at jeg skal kunne gå hvis jeg overdriver treningen -.- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg trener 2-3ganger i uka + går 1mil tur hver dag. Har hoftefeil så skal vell egentlig ikke drive på sånn, men. pytt pytt. Denne treninga gjør i alle fall så hoftene mine ikke vil at jeg skal kunne gå hvis jeg overdriver treningen -.- Jeg driver å spiser som et hælvette, lager kjøttdeig med reint fett oppi etc. Greier faen ikke bulke opp en kilo engang.. >.< Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg gikk ned 4kg forje uke på å... sitte stille å spise sjokolade i Bergen Liker det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg gikk ned 4kg forje uke på å... sitte stille å spise sjokolade i Bergen Liker det! Hehe, jeg spiser tonnevis med beef jerky(mye proteiner). Og det smaker deilig i tillegg. That reminds me, har bare et kilo igjen, må bestille mer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Beef jerky er min nye sjokolade. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Beef jerky er min nye sjokolade. Ah, du har skjønt det. Beef jerky er 10 ganger bedre enn sjokolade. Du havnet akkurat i +-lista mi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Bortsett fra at det lukter bæsj og får meg til å prompe i dagesvis..det gjør ikke sjokolade. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Bortsett fra at det lukter bæsj og får meg til å prompe i dagesvis..det gjør ikke sjokolade. Totally worth it (magen din er vel ikke like hardfør som min) Lenke til kommentar
The7 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Selger dere fortsatt brus skulle gjerne hatt en sprite.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Endelig er GTA ferdig nedlastet, da har jeg noe å gjøre til pcen kommer, Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ah, du har skjønt det. Beef jerky er 10 ganger bedre enn sjokolade. Du havnet akkurat i +-lista mi. Har jeg ikke alltid vært det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Bortsett fra at det lukter bæsj og får meg til å prompe i dagesvis..det gjør ikke sjokolade. Totally worth it (magen din er vel ikke like hardfør som min) Og da snakker vi alt fra smygere til brakere, og det lukter så jævlig at jeg blir kvalm selv. So no more beef jerky. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ah, du har skjønt det. Beef jerky er 10 ganger bedre enn sjokolade. Du havnet akkurat i +-lista mi. Har jeg ikke alltid vært det? Du har alltid vært i "akseptert at du eksisterer" lista, og kanskje litt i "would hit dat" lista. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lyc og jeg har vært på konsert, og jeg anbefaler ingen å ha Lycantrophe som Oslo-guide; selv om en sightseeing (eller omvei om du vil) gjorde at vi misset første oppvarmingsbandet (og ikke for å snakke om å gå av feil sted på hjemveien som tilsvarte enda mer gåing). Etter mye om og men kom vi oss gjennom asfaltjungelens nægre og bavianer, og hjem til leiligheten i godt behold. Under de verste omstendightene holdt jeg meg fast i hans gyldne lokker og inn i sikkerhet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ikke bruk meg heller. Jeg guidet broren min fra Oslo S til Oslo Spektrum på utrolige 1,5 time. Vi var vel rundt de fleste stedene som IKKE er oslo spektrum. Det er egentlig bare et par hundre meter hvis man går riktig vei. Og første gang jeg hadde lillesøster med meg på byvandring pekte jeg på Universitetet og proklamerte at det var stortingsbygget. Selv HUN visste bedre. Jeg er typen som kan gå meg totalt bort hvis jeg kommer ut en annen vei enn jeg gikk inn i et kjøpesenter. Endret 14. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg elsker asfaltjungelen, det er der jeg har vokst opp Med droger, kriminalitet og misbruk, ah good times Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva gjør folket på sommeren? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Åja, for ikke å glemme når jeg og lillebror skulle tilbake til Lysaker fra Maiden-konserten på Telenor Arena. Og vi ikke husket hvor vi gikk for å komme dit (da også til fots), og endte opp 40 minutter inn i et boligområde i HELT motsatt retning (iflg en snill dame som gikk tur med bikkja og møtte oss på hjemveien igjen). Lenke til kommentar
The7 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva gjør folket på sommeren? Sitter inne i drittværet vell? 10 grader og regn juhuu! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg