Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så enkelt at jeg trente i dag... med mobilen i bh'n.

Kom komdens i den. Den laget disco med meny-knappene og flott lysstripe på sjermen.

Og den låste seg på at jeg bare får se været for Bergen.

Så nå ligger den ute å soler seg i håp om det det skal fjerne dritt kondensen.

Aldri mer putte tlf sammen med puppen.

Ikke mer spennende enn det desverre:(

Lenke til kommentar

Hvis man har så dårlig selvkontroll på pengebruk, burde man få assistanse.

Jeg eier ingen økonomisk selvkontroll.

Har jeg penger på kortet og går forbi noe jeg vil ha, så kjøper jeg det.

Derfor har jeg rommet mitt og dukkestuen til søstrene mine fylt med det folk kaller skrot, mens jeg kaller uvurdelige skatter. :love:

Har forøvrig akkurat kommet inn fra en fin tur rundt Mosvannet nå. Måtte ut av huset, siden det er så varmt og farmor nekter meg å ha opp vinduer / verandadøren, da hun mener det er kaldt. *sukke oppgitt over gamle mennesker*

Turen var fin, jeg ble svett, men det var sannsynligvis av sola som stekte og ikke så mye fordi jeg slet meg ut. :p

Ellers var det gakker og svaner å se, men ingen sothøner eller toppdykkere. Skuff!

Og så så jeg mange fotomotiver, så i morgen / neste soldag, skal jeg ta med meg kameraet når jeg går rundt.

Håper nesten at det ikke er så mange flotte damer som ligger å soler seg med lite klær / jogger rundt. Vanskelig å konsentrere seg om å nyte utsikten og frisklufta. =p

Lenke til kommentar

Hvis man har så dårlig selvkontroll på pengebruk, burde man få assistanse.

Jeg eier ingen økonomisk selvkontroll.

Har jeg penger på kortet og går forbi noe jeg vil ha, så kjøper jeg det.

Derfor har jeg rommet mitt og dukkestuen til søstrene mine fylt med det folk kaller skrot, mens jeg kaller uvurdelige skatter. :love:

Har forøvrig akkurat kommet inn fra en fin tur rundt Mosvannet nå. Måtte ut av huset, siden det er så varmt og farmor nekter meg å ha opp vinduer / verandadøren, da hun mener det er kaldt. *sukke oppgitt over gamle mennesker*

Turen var fin, jeg ble svett, men det var sannsynligvis av sola som stekte og ikke så mye fordi jeg slet meg ut. :p

Ellers var det gakker og svaner å se, men ingen sothøner eller toppdykkere. Skuff!

Og så så jeg mange fotomotiver, så i morgen / neste soldag, skal jeg ta med meg kameraet når jeg går rundt.

Håper nesten at det ikke er så mange flotte damer som ligger å soler seg med lite klær / jogger rundt. Vanskelig å konsentrere seg om å nyte utsikten og frisklufta. =p

Heldiggris. :mad: Når jeg er ute og går/jogger, er det bare aggressive måser og irriterende mygg i nærheten. Har aldri sett snurten av noen damer, hverken med eller uten klær.

Lenke til kommentar

Fortell i vei du, Hanna. Jeg liker det. :)

edit: Woo! "Date" på g under Gladmaten. :D Pilse, drikke cava, spise mat og jakte på hjerner sammen med ei venninne. Blir awesome. :D

Og på fredag skal jeg pilse med ilpostino og Llandari om alt går som planlagt. Awesome.

Hvilke andre forumfolk kan jeg møte mens jeg er her? :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...