Flabba Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 eh jeg tror tlf min lever sitt eget liv -.- Nå driver den å har disco med meny lysene. Men.. Hva med jødeEivind? Jeg trenger å se det bildet! *laster inn bilder fra kamera* Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 RETTELSE: puppene mine har drept mobilen min. Den trur eg du må forklare.... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Det er så enkelt at jeg trente i dag... med mobilen i bh'n. Kom komdens i den. Den laget disco med meny-knappene og flott lysstripe på sjermen. Og den låste seg på at jeg bare får se været for Bergen. Så nå ligger den ute å soler seg i håp om det det skal fjerne dritt kondensen. Aldri mer putte tlf sammen med puppen. Ikke mer spennende enn det desverre:( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Somehow I find that mildly exciting Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Hvis man har så dårlig selvkontroll på pengebruk, burde man få assistanse. Jeg eier ingen økonomisk selvkontroll. Har jeg penger på kortet og går forbi noe jeg vil ha, så kjøper jeg det. Derfor har jeg rommet mitt og dukkestuen til søstrene mine fylt med det folk kaller skrot, mens jeg kaller uvurdelige skatter. Har forøvrig akkurat kommet inn fra en fin tur rundt Mosvannet nå. Måtte ut av huset, siden det er så varmt og farmor nekter meg å ha opp vinduer / verandadøren, da hun mener det er kaldt. *sukke oppgitt over gamle mennesker* Turen var fin, jeg ble svett, men det var sannsynligvis av sola som stekte og ikke så mye fordi jeg slet meg ut. Ellers var det gakker og svaner å se, men ingen sothøner eller toppdykkere. Skuff! Og så så jeg mange fotomotiver, så i morgen / neste soldag, skal jeg ta med meg kameraet når jeg går rundt. Håper nesten at det ikke er så mange flotte damer som ligger å soler seg med lite klær / jogger rundt. Vanskelig å konsentrere seg om å nyte utsikten og frisklufta. =p Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Somehow I find that mildly exciting Finner det bare litt sånn oppmerksomhetsk jeg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Mens jeg ikke klarer å konse på puppene til Hanna, da hodet mitt fortsatt er fylt med alle de herlige synene fra turen min. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Hvis man har så dårlig selvkontroll på pengebruk, burde man få assistanse. Jeg eier ingen økonomisk selvkontroll. Har jeg penger på kortet og går forbi noe jeg vil ha, så kjøper jeg det. Derfor har jeg rommet mitt og dukkestuen til søstrene mine fylt med det folk kaller skrot, mens jeg kaller uvurdelige skatter. Har forøvrig akkurat kommet inn fra en fin tur rundt Mosvannet nå. Måtte ut av huset, siden det er så varmt og farmor nekter meg å ha opp vinduer / verandadøren, da hun mener det er kaldt. *sukke oppgitt over gamle mennesker* Turen var fin, jeg ble svett, men det var sannsynligvis av sola som stekte og ikke så mye fordi jeg slet meg ut. Ellers var det gakker og svaner å se, men ingen sothøner eller toppdykkere. Skuff! Og så så jeg mange fotomotiver, så i morgen / neste soldag, skal jeg ta med meg kameraet når jeg går rundt. Håper nesten at det ikke er så mange flotte damer som ligger å soler seg med lite klær / jogger rundt. Vanskelig å konsentrere seg om å nyte utsikten og frisklufta. =p Heldiggris. Når jeg er ute og går/jogger, er det bare aggressive måser og irriterende mygg i nærheten. Har aldri sett snurten av noen damer, hverken med eller uten klær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Uflaks! Jeg er derimot paranoid og føler at alle som jogger forbi ser rart på meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Somehow I find that mildly exciting Finner det bare litt sånn oppmerksomhetsk jeg. Oi beklager at jeg fortalte når det for en gang skyld skjedde noe morsomt/teit med meg. Skal ikke skje igjen. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Fortell i vei du, Hanna. Jeg liker det. edit: Woo! "Date" på g under Gladmaten. Pilse, drikke cava, spise mat og jakte på hjerner sammen med ei venninne. Blir awesome. Og på fredag skal jeg pilse med ilpostino og Llandari om alt går som planlagt. Awesome. Hvilke andre forumfolk kan jeg møte mens jeg er her? Endret 13. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Somehow I find that mildly exciting Finner det bare litt sånn oppmerksomhetsk jeg.Oi beklager at jeg fortalte når det for en gang skyld skjedde noe morsomt/teit med meg. Skal ikke skje igjen.Trodde alle fikk mitt memo da jeg sendte det ut 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Ah. Nå har jeg nettopp spist brødskive med nugatti igjen. For første gang på årevis. Var like awesome som jeg huska det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Trøtt, syk og uten energi. Fantastisk ferie. Ser forøvrig ut som jeg ikke har sovet på en uke, fordi øynene klør og renner og poser seg. Ellers bare bra... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Mens jeg ligger i senga og chiller med kent på øra. Vurderer å lese noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 På den andre siden slipper du å ringe sjefen og være "syk i dag også", eller styre og stresse med at egenmeldingen går ut imorgen og jeg er fortsatt syk, må ringe lege og stress stress. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har et nasty myggbitt merker jeg, etter turen jeg gikk på søndag. Driver og hovner opp bakpå leggen min. Klør som et uvær, men ikke faen om jeg skal klø tilbake og spre faenskapet utover. Da biter jeg heller tenna sammen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 eh jeg tror tlf min lever sitt eget liv -.- Nå driver den å har disco med meny lysene. Men.. Hva med jødeEivind? Jeg trenger å se det bildet! *laster inn bilder fra kamera* Jaaaaa? :---D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Håper det går an å steike marinerte svinekoteletter i steikepanna..we shall soon find out. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Det burde gå fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg