Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Tror ikke antallet antenner har noe å si for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hmm. Alltid trodd det. Trodde at jo flere antenner jo bedre signal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Leser om routere, hører på Kurt Foss & Reidar Bøe, samt at farmor sitter og leser i "Glimt fra Bjerkreimssoga" for meg. Spennende greier. Tror jeg skal lese hele greia senere. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er ein meget "digg-bar" router ^^ Funker fint og med gode signaleigenskapar og konfigurasjons-muligheter. So er den og Aerodynamisk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Akkurat kommet ut av dusjen, og lurer på om jeg skal kaste meg i gang med å rydde kjøkken og stue.. Blæ! edit: Hadde jeg/vi bare hatt 200k på konto for å få lån.. Linkylink til åkei leilighet for meg og kjæresten. Endret 13. juli 2011 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er ein meget "digg-bar" router ^^ Funker fint og med gode signaleigenskapar og konfigurasjons-muligheter. So er den og Aerodynamisk Nei takk, vil ikke ha en ny Linksys. Er det vi har nå, går ikke an å konfigurere den engang. Vi reklamerte på den, fikk tilbake en ny som vi heller ikke fikk konfigurert. Når vi logga oss inn på routeren, fikk vi ei blank side. Det var det. Samt at vi har hatt 4 Linksys hjemme, og ingen av de har vært noe særlig å skryte av. Jeg foretrekker D-Link og Jensen i grunn. Hadde D-Link på hybelen og Jensen har jeg hatt god erfaring med opp gjennom åra generelt. Som SCSI-kort, ISDN og diverse annet smått. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Angkor Wat er ikke oppskrytt btw. Heller ikke templene rundt, som Angkor Thom, Ta Prohm, Bayon o.l. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Akkurat kommet ut av dusjen, og lurer på om jeg skal kaste meg i gang med å rydde kjøkken og stue.. Blæ! edit: Hadde jeg/vi bare hatt 200k på konto for å få lån.. Linkylink til åkei leilighet for meg og kjæresten. Hvis jeg får meg jobb før den blir solgt skal jeg og Zealuu forhåpentligvis kikke på denne. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Oh, lekkert! Selv venter jeg på å bli fast ansatt 1/1 2012, samt at frøkena skal få seg fast jobb, og ikke bare ringevakt, som er ganske ubrukelig. Når det er i boks så blir det kjøp av leilighet. *melde seg inn i USBL* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Å ha fast jobb hjelper bankene veldig til å hjelpe deg. Satser på Ungdomslån fra Husbanken, de har snillest rente og betalingsutsettelse, så vi betaler bare renter til Zealuu er ferdig på skolen. Edit: Jeg kjøpte faktisk det iPod-tårnet jeg prøvde å få meningen din på i går. Bursdagsgave fra meg til meg. Endret 13. juli 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Å ha en jobb hjelper når man søker nye jobber også. Jeg satt og tenkte det var sikkert en KJEMPE fordel at jeg var arbeidsledig når jeg søkte på jobber, men jeg ble alltid spurt på intervjuer hvorfor jeg ikke har hatt jobb i flere måneder, om det var fordi jeg var lat, ikke gadd å lete etter arbeid, ikke ville jobbe etc. De brydde seg egentlig katta i om jeg kunne begynne med en gang eller i morgen, fordi de utlyser stort sett jobbene fordi en har sagt opp, og han har jo 2-3 mnd oppsigelsestid uansett. Endret 13. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har heldigvis en god unnskyldning til å ikke ha jobb lengre, da. Such a sad story. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ja, det er synd på alle som er forelsket. For en forferdelig følelse... Er det når du vet hva som uansett vil skje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Ja, det er synd på alle som er forelsket. For en forferdelig følelse... Er det når du vet hva som uansett vil skje. Din egen feil at du velger å leve i fremtiden enn i nåtiden. Nyt følelsene nå, fremfor å kvie deg for følelsene som eventuellt kommer senere. *edit* Klisje: It's better to have loved and lost, than not loved at all. Endret 13. juli 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Endret 13. juli 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Faen, tror jeg er forelsket igjen.. Jeg er også forelsket. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er også med i den klubben Har faktisk samboer, hurra hurra! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 WTB noen å være forelsket i. Hmm, er det ikke en sang? Jo, Queen! I work hard (he works hard) every day of my life I work till I ache in my bones At the end (at the end of the day) I take home my hard earned pay all on my own I get down (down) on my knees (knees) And I start to pray Till the tears run down from my eyes Lord somebody (somebody), ooh somebody (Please) Can anybody find me somebody to love ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg