Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kibs: Fordi eg sug. Stonemeister: Tannlegen er skikkeleg digg å vere hos. Berre ligge bakover. Eg held alltid på å duppe av. Kva gjorde du der eigentleg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kibs: Fordi eg sug. Jeg har sett verre, så det er ikke problemet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kibs: Fordi eg sug. Jeg har sett verre, så det er ikke problemet. Så flott! Men kva kan problemet vere då? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg aner ikke. Men jeg foretrakk bokmåls-Underpants. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Stonemeister: Tannlegen er skikkeleg digg å vere hos. Berre ligge bakover. Eg held alltid på å duppe av. Kva gjorde du der eigentleg? For å stramme reguleringen, slik at tennene mine skal bli slik som tennene til absolutt alle andre i perfekt-smil-og-blondt-hår-nazinorge. Problemet er ikke tannlegen, dupper av selv, men det er tidlig på morningen. Problemet er smertene som kommer etter hvert når regulering tar skikkelig tak og river og sliter litt. Det verste er at det ikke blir noen forandring i bittet mitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Underpants er blitt bedre til å skrive nynorsk, men det skurrer fortsatt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Underpants er blitt bedre til å skrive nynorsk, men det skurrer fortsatt. Jeg liker Scnhells nynorsk bedre, og.. jah. Det sier vel litt? Underpants skriver jo helt okei, liksom, så det at jeg ikke liker det henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Stonemeister: Det er jo litt digg òg då, når dei strammar reguleringa. Litt sånn kilesmerte, men det blir jo litt irriterande i lengden. Kibs: Bokmål-Underpants kjem tilbake ein dag. Trur eg har litt problema med å bøye verba. Har eg rett? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kibs: Bokmål-Underpants kjem tilbake ein dag. Jo før jo bedre. Men ikke bli fornærma eller noe. Er bare jeg som har problemer. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kibs: Bokmål-Underpants kjem tilbake ein dag. Jo før jo bedre. Men ikke bli fornærma eller noe. Er bare jeg som har problemer. Kanskje eg vekslar litt mellom bokmål- og nynorsk-Underpants i nærmaste framtid. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kanskje eg vekslar litt mellom bokmål- og nynorsk-Underpants i nærmaste framtid. du kann skrive schnell-norsk Endret 27. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kanskje eg vekslar litt mellom bokmål- og nynorsk-Underpants i nærmaste framtid.Gleder meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Og da var smurfen hjemme etter en kjedelig dag på skolen og en spennende tur i tattoo-studiet med ei venninne. Kos Regner med at det blir tattoo på meg når neste stipend kommer inn. Da skal dragen jeg har tenkt så mye på de siste 6 åra, endelig plasseres. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror jeg drakk terpentin eller noe istad... Blæh, smaker helt for jævlig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror jeg drakk terpentin eller noe istad... Blæh, smaker helt for jævlig Lurt! Tipper innvollene din oppløses nå! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Lurt! Tipper innvollene din oppløses nå! Vet ikke om det var terpentin da, men det smakte helt jævli, var ihvertfall noe jeg ikke skulle drukket. Tar meg en kopp kaffe e, kanskje smaken går vekk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, då må eg til astmalegen igjen. Blir sendt fram og tilbake heile tida. Men det er verdt så lenge eg blir kvitt den plagsame hosta. Kva skjer? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Blir du aldri lei av å spørre? Endret 27. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kva skjer?sitter og ser på klokka... ferdig for dagen om en halv time ca Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Blir du aldri lei av å spørre? Altså, viss du kunne finne ein stad eg kunne få kjøpt meg eit liv hadde det vore fint, men inntil då: Kva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg