Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg fikk bare en sånn "What If?" tanke i hodet når jeg dusjet en dag og røska frem høvelen.

Hvoooorfooooor... :'(

Slapp av, det har grodd frem igjen. Du kan ikke kalle deg MANN før du har gått i 2 uker og klødd i skrittet.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kutta deg O_o? Har vært forholdsvis uproblematisk med barberhøvel for meg, men som sagt så klør det.. og er kjedelig å gjøre så ofte som en gang i uka.

Yeah. Jeg skjelver sånn på hendene at jeg bruker ikke høvel i ansiktet engang.

Ikke for det, jeg har kutta meg på halsen og i ansiktet med maskin også jeg. Gjentatte ganger. :p

Samt når jeg barberer magen og febrilsk prøver å barbere ryggen.

Ang. hår under armene, trimmer jeg før det blir fuglereir. Pes når håra stikker ut når man har arma nede og inntil kroppen. Evt. når de stikker ut av t-skjorta. :p

Lenke til kommentar

Slapp av, det har grodd frem igjen. Du kan ikke kalle deg MANN før du har gått i 2 uker og klødd i skrittet.

Been there, done that. Presterte også å kutte meg i pungen med høvelen. Det var ca 15sek etter at jeg begynte. Kan ikke si jeg kom spesielt langt. Første og eneste gang jeg har blitt uvel av blod. Ingen mann skal måtte blø fra rognsekken.

Er jeg den eneste som hadde glemt at aragorn og co random bryter ut i sang på slutten av Ringenes Herre?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver å komme på om jeg har glemt å pakke noe... + leser mer på 03.30

Rimelig sikker på at jeg kommer på at jeg har glemt noe greier når jeg kommer meg til London.

Har ikke fått sjekket inn til NY heller, bare til London, og så ut som det ikek var seter ledige fra London til NY på flyet mitt heller... så håper på en upgrade egentlig :whistle:

Lenke til kommentar

Bing, ferdig. I <3 30/30 fibernett.

Da er det bare å hente seg noe mat, så er det film-time. God natt, folkens. :fun:

Skulle gjerne ha hatt fiber selv, men de er trege å legge fiber her selv om jeg bor midt i byen.

Litt merkelig at A Serbian Film plutselig får så mye oppmersomhet. Den er vel laget for godt over et år siden.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...