Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her bor man langt inni skauen å enda kommer det tiggere på døra :dontgetit: Ho hadde en lapp med seg om at sønnen hennes var alvorlig syk å trengte penger. Ba ho vente litt så gikk jeg inn å skrev nummeret til legevakta på en post it lapp ;)

Haha, det var ikke så galt :)

Tror jeg skal benytte meg av lignende selv.

Lenke til kommentar

Her bor man langt inni skauen å enda kommer det tiggere på døra :dontgetit: Ho hadde en lapp med seg om at sønnen hennes var alvorlig syk å trengte penger. Ba ho vente litt så gikk jeg inn å skrev nummeret til legevakta på en post it lapp ;)

Haha, det var ikke så galt :)

Tror jeg skal benytte meg av lignende selv.

Var faktisk mamma sin idè :thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter i ei liten hytte på størrelse med ei stue på en campingplass i danmark og holder på og daue av kjedsomhet. Har veldig vonde bihuler så uteaktiviteter er ikke mye aktuelt.

nettet her duger ikke til mye (om det funker i det hele tatt), og jeg sitter på en helt forferdelig laptop fra HP...

Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å få tiden til å fly? :)

vet dere om noen morsomme spill til iPad/iPhone for eksempel? (helst ikke noe stort, dårlig nett som sagt)

Endret av Cpt. Abusive
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å se den, og Salo også, men redd for å føkke opp hjernen min totalt. :ermm:

Du fucker ikke opp hjernen din, men det er ikke akkurat en god film på noen måte. Er også mange ekle bilder man fint klarer seg uten.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...