TheKims Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg sitter nå på toget fra Bergen.... ovenfor meg sitter Nyhus sin dobbeltgjenger. Han er heeeeeelt likt bare fra Israel. Skal prøve å ta snikbilde av han. Hel lik! Kan det være den "snille" tvillingbroren mon tro Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Berre eg som ikkje veit ken/kva "Nyhus" er? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Bitches towed my car! Da har du lært til neste gang at man ikke kan parkere bilen på en motorvei Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Berre eg som ikkje veit ken/kva "Nyhus" er? Hvis du følger med så ser du en Nyhus 2 poster over din. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Berre eg som ikkje veit ken/kva "Nyhus" er? Du har bare 43 posts. Bless you, ignorant being. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Vel, det STÅR jo skilt over hele stasjonsområdet at parkeringsplassen er stengt for alt annet enn busser, og biler som hensettes taues sør på området. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Well shit... HEI der ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 om man bestiller billett på nsb og ikke har mulighet for å printe de ut, hva gjør man da? ( skeptisk til om printern oppe funker ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 om man bestiller billett på nsb og ikke har mulighet for å printe de ut, hva gjør man da? ( skeptisk til om printern oppe funker ) Holder det ikke med navn og referansenummer? Det gjorde det for meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 om man bestiller billett på nsb og ikke har mulighet for å printe de ut, hva gjør man da? ( skeptisk til om printern oppe funker ) Henter de ut i en billettautomat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Nei! FACKED i tell you! FACKED! NEIN! NEIN NEIN NEIN NEIN!!! Endret 11. juli 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Bitches towed my car! Why? Plassen utenfor her jeg bor har i all tid vært av/pålessing og gangvei. Plutselig har AS parkering klistret sitt eget "Privat område, ingen parkering"-skilt over disse skiltene, og dermed tauet bort min kjære. EDIT: Og det har vært anerkjent gjeste/venteparkering. Endret 11. juli 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Wheelman: Det du IKKE vet, er at det var JEG som ringte AS parkering og ba dem klistre opp den lappen. ETTER at du parkerte. Moahhahahahah! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 tisse på øret? Mat i håret? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg sitter nå på toget fra Bergen.... ovenfor meg sitter Nyhus sin dobbeltgjenger. Han er heeeeeelt likt bare fra Israel. Skal prøve å ta snikbilde av han. Hel lik! WHAT. Det her nekter jeg å tro på. Picz or not true. Jeg trodde først det var deg, men neida. Bilde er fikset. Legges inn og ut til deg når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg