Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På 90-tallet hadde vi en gammel pc med Windows, der man kunne spille flere spill i DOS. Blant annet et vinter-OL spill, et bilspill hvor bilen var rød og man kunne få politi etter seg, i tillegg til et skytespill (pixelspill) hvor det var en kanon som skulle skyte på helikoptere hvor strekmenn hoppet ned i fallskjerm. Noen som har noen som helst anelse om hva disse spillene kunne hete? Husker ikke et eneste navn. Skikkelig gammel Windows altså, tror det var FØR Windows 95.

Lenke til kommentar

På 90-tallet hadde vi en gammel pc med Windows, der man kunne spille flere spill i DOS. Blant annet et vinter-OL spill, et bilspill hvor bilen var rød og man kunne få politi etter seg, i tillegg til et skytespill (pixelspill) hvor det var en kanon som skulle skyte på helikoptere hvor strekmenn hoppet ned i fallskjerm. Noen som har noen som helst anelse om hva disse spillene kunne hete? Husker ikke et eneste navn. Skikkelig gammel Windows altså, tror det var FØR Windows 95.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625715

Lenke til kommentar

God damnit, må rydde rom til det ugjenkjennelige, skal bli tatt bilder før vi skal selge huset. Og jeg må pakke til jeg reiser + finne masse opplysinger til min mor pga. høyskole/universitetsgreiene som skjer selvfølgelig mens jeg er i villmarka uten telefonforbindelse. Og til slutt så må jeg pakke til turen, og jeg vet at 80% av det jeg skal ha med må vaskes først.

 

Og.... jeg reiser om 30 timer. Så må du trekke fra de 8 timene med søvn jeg får i natt fra 1.00 til 9.00 så trekke fra jobb i 9 timer, 10-19. Og så forhåpentligvis ihvertfall 5 timer søvn før jeg må opp sånn i firetiden.

Da står vi igjen med sånn ca. 7 timer totalt tid til å gjøre de overstående gjøremålene.

Såhh... det betyr vel egnetlig i realiteten 3-4 timer effektiv tid der jeg får gjort dette :ph34r:

 

 

Edit:

Hva skjer i verden siden cafèen er totalt død?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mange invitasjoner man kan gi bort på Google+ ?

Tror det er sånn passelig ubegrenset egentlig, min var borte en dag etter noen invitasjoner men dukket opp dagen etterpå.

Vil anta de ikke har noen begrensninger på invitasjoner til brukere men mer globale begrensinger.

Lenke til kommentar

Vurderer å ringe til Kiwi for å høre om jobb til høsten. Noen forslag til hva jeg burde si eller spørre om? Er det normalt å spørre om hvor høy lønn man får så tidlig?

Nei. Du spør aldri om det med mindre det er en jobb der du har flere tilbud med samme stilling.

Lenke til kommentar

Eheheheeee. Er ei noe forvirra dame fra Vestfossen Legesenter som driver og ringer oss nå ang. noe produkter de har kjøpt hos oss.

Problemet er jo selvfølgelig at IT-avdelinga ikke har så veldig mye med det å gjøre. :fun:

Like gøy som når jeg prøver å forklare folk at den linja jeg sitter på ikke har noe med server-relaterte oppgaver (rettigheter osv).

 

On another note!

Jeg gruer meg til å gå på dass for å drite... HTC Desire HD-en min er på rep og jeg har ikke noe annen form for underholdning her på jobb :cry:

 

Mektig nostalgi, disse Kaptein Sabeltann sangene egentlig. Husker da jeg var liten 8 åring og satt i campingvogna i Mazè og så denne filmen på Tv2.

 

Funfact: Jeg seilte i kjuttavika og fant en haug med sabeltann som seilte inn på pc-en min i går

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...