Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hater ikke emoer, bare irriterer meg over dem. Samme gjelder forsåvidt resten av menneskeheten med sine små unntak (som f.eks. kibs og nie ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ok, da kan det være lettere. skriv om attention Emos Sa jo hun skulle skrive om meg. Nei, tilbake til Jo Nesbø. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ScGjwfLVvb8 HAHAHAHAHHA spol til halveis! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hater ikke emoer, bare irriterer meg over dem. Samme gjelder forsåvidt resten av menneskeheten med sine små unntak (som f.eks. kibs og nie ) Eh! EH!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Eh! EH!! Og deg, selvsagt, selv om du er litt skummel når du jokker på bilen (: Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som har sett vidoen jeg la ut? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Eplefe: Du kunne ikke tenke deg å ta turen til sentrum, bare så jeg får gjort litt småhandling? Tenkte å sippe til mamma at hun skulle sette penger på kontoen min så jeg får kjøpt den eksterne hardisken hun skylder meg. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Og deg, selvsagt, selv om du er litt skummel når du jokker på bilen (: Det er ikke det verste jeg har gjort da, men på hove 08 så skal e unleash'e the mother fucking fury!!! *weeeee* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som har sett vidoen jeg la ut? Ja, jeg har sett den før. Men fy faen da! Jeg kommer til å få mareritt av den avataren din! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror ikke jeg hadde hatt de store problemene med å skrive om en folkegruppe eller denslags jeg misliker. Hvorfor fikk vi aldri sånne oppgaver? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Eplefe: Du kunne ikke tenke deg å ta turen til sentrum, bare så jeg får gjort litt småhandling? Tenkte å sippe til mamma at hun skulle sette penger på kontoen min så jeg får kjøpt den eksterne hardisken hun skylder meg. x)Jeg må visst hjelpe mamma, hun banner relativt høylytt og skriker at hun trenger en hånd. Skal tenke på det etterpå.Jeg tror ikke jeg hadde hatt de store problemene med å skrive om en folkegruppe eller denslags jeg misliker. Hvorfor fikk vi aldri sånne oppgaver?Fordi dere hadde teit lærer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Var stort sett ikke den enkelte lærer som bestemte oppgavene, mener jeg. I alle fall ikke på VK2, og det var jo da vi hadde 10 heldagsprøver i løpet av året. Jeg kan ikke stave lenger. Endret 27. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som har sett vidoen jeg la ut? Ja, jeg har sett den før. Men fy faen da! Jeg kommer til å få mareritt av den avataren din! Verdens minste bodybuilder er fet da:P Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8pwfO8G5uIo...feature=related *koser seg på skulen* "I dont know what "it" is. But he's got it!" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Du drepte tråden, Edge. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 godt du vekket den igjen da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 No skal eg til legen om ein halvtime eller noko. Kva med dykk? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hvorfor irriterer nynorsken din meg så inn i h******, Underpants ? Oo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 No skal eg til legen om ein halvtime eller noko. Kva med dykk? Var hos min elskede tannlege i dag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 No skal eg til legen om ein halvtime eller noko. Kva med dykk?jeg skal ikke til legen jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg