Nopros Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er det bare hos meg Facebook er nede? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Skjer med steam da? Den ene gangen jeg vill inn og spille litt css så kommer jeg meg ikke inn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Dere tar feil. Enkelt og greit. Foretrekker du de ikke på japansk da? Hadde funket fett som en anime eller hva? Gamle klassiske tegneserier på japansk? Huff nei. Og jeg liker animer. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Og jeg liker animer. Jeg liker filmer. Og musikk. Og bøker. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg liker filmer. Og musikk. Og bøker. Du er en likandes kar du. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg liker øl. Og brystmelk. Og Lord Britishface. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Og jeg liker animer. Jeg liker filmer. Og musikk. Og bøker. Hehe, ok. Om du vil fram til det jeg tror så funker det ikke helt, da det er mange som bestemt ikke liker for eksempel bøker og kanskje spesielt animer. Filmer og musikk tror jeg ikke jeg har møtt noen som ikke har likt da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Anywaays. Tror jeg fikser noe mat, og prøver meg på Human Target. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Filmer og musikk tror jeg ikke jeg har møtt noen som ikke har likt da. Jeg har faktisk møtt en som ikke liker musikk Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hadde det to bein, to armer og et hode? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Oj, ja gratulerer med dagen! Håper du får det flott i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Til lykke med dagen, Anfall! Og jeg liker animer. Jeg liker filmer. Og musikk. Og bøker. Wow. Liker vi det samme? Jeg er mildt sagt rystet! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har en kompis som ikke liker musikk. Eller, rettere sagt. Han har ikke noe imot spillmusikk i spillene, men han har ikke noen mp3-filer han setter på i ny og ne for å høre på. Eneste musikken han hører er spillmusikken i spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 En av naboene mine er sånn. De har ingen CD-er eller plater hjemme, ingen MP3-er eller noe. Barna hører på musikk, men ikke han. Han avstår fra det. Merkelig fyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hadde det to bein, to armer og et hode? Ja! Takk for gratulasjonene Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Lenge siden jeg har vært i DNFK nå. Oh well, denne sangen/videoen er mystisk awesome! http://www.youtube.com/watch?v=7YIB3y70UNQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 God morgen og adjø. Jeg stikker fra Vestlandet og tilbake til Telemarks solkyst i dag. See ya', wouldn't wanna be ya'. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Håper ikke Tornerose kommer hjem i dag. Hun kommer til å være mektig pissed fordi jeg har stjålet madrassen hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg