Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å utsette rydding og vasking til i aller siste liten, så jeg springer rundt i panikk den siste timen og enda ikke er ferdig.

Se, dette var min taktikk også. Aldri funket særlig bra, funker ekstra dårlig når samboeren da er helt avslappet fordi jeg tar meg av alt, og jo roligere han er, jo mer stresset ble jeg. Pluss, leiligheten skal ryddes og vaskes, og jeg må pakke til min kjære, min datter og meg selv for ett 10 dagers besøk på sørlandet. Det besøket begynner med en togtur på 11 timer, og avsluttes mest sannsynlig med en time skriking på fly. Så jeg prøver å tenke på litt mer enn alt, på forhånd denne gangen. Å stå opp ett par timer før vi reiser for å gjøre alt kommer bare ikke til å funke denne gangen. x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ah, i dag blir flott. Siste vaskedagen før mamma skal låne leiligheten vår. Hun blir OCD når hun trår inn i leiligeten min, selv om den er ryddigere enn huset hennes, men denne gangen skal hun ikke kunne klage! *dra på forkle og gummihansker*

 

Med andre ord, om jeg stikker hodet innom i løpet av dagen, vær så snill kjeft på meg? ^^

OCD-kjerringer blir aldri fornøyd likevel, så jeg pleier å gi faen. De finner alltid noe å klage på.

 

*blablaa*

*kjefte på fordi du stakk hodet innom igjen* Lykke til med den togturen, virker som du kommer til å trenge det :p Og be typen din pakke selv.

Lenke til kommentar

OCD-kjerringer blir aldri fornøyd likevel, så jeg pleier å gi faen. De finner alltid noe å klage på.

Hun skal i alle fall ikke finne leiligheten i det normale pakkekaoset mitt. Da hadde jeg aldri hørt slutten på det. :p

 

 

*kjefte på fordi du stakk hodet innom igjen* Lykke til med den togturen, virker som du kommer til å trenge det :p Og be typen din pakke selv.

La ham pakke selv? Er du gal kvinne. Det hadde stresset meg ut av mitt gode skinn. Og litt til, pluss han hadde brukt tre ganger mer tid enn meg, og avbrutt meg i mitt med "har du vasket ditt og datt, og hvor er dutt og dytt?". Han får ikke røre klesvasken, nemlig. Mitt domene. 8D

Lenke til kommentar

Ha-ha, håper jeg ikke finner ei dame som nekter meg å ta klesvasken. Jeg vasker helst selv. Sort for seg, hvitt for seg, denim for seg, mørkt kulørt for seg, lyst kulørt for seg, handklær med sterke farger for seg, handklær med lyse farger for seg etc etc.

Mamma klager fælt på det.

 

SKÅL FOLKENS! :fun::thumbs:

Skål, mann! Jeg kommer til Stavanger på tirsdag og blir i to uker. :)

Lenke til kommentar

Ha-ha, håper jeg ikke finner ei dame som nekter meg å ta klesvasken. Jeg vasker helst selv. Sort for seg, hvitt for seg, denim for seg, mørkt kulørt for seg, lyst kulørt for seg, handklær med sterke farger for seg, handklær med lyse farger for seg etc etc.

 

 

OCD ftw.

For meg er det veldig greit... Hvitt, farge og ull/håndvask

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles mareritt om OCDen min når datteren min var fersk. Lyst babytøy, mørkt babytøy, nedgulpet ol babytøy som skulle kokes, lyst voksentøy, mørkt voksentøy, nedgulpet ol voksentøy, sengetøy og håndklær til voksne, sengetøy og håndklær til baby, kokvask for voksne og ull. Jeg husker jeg så badegulvet når vi flyttet inn i den leiligheten, etter det var det dekket i kleskurver.

Lenke til kommentar

Når hun er blitt 20 skal hun ha hørt om marerittet med klesvasken, marerittet med langfingretheten og kjappheten kombinert, trassmarerittet og hvordan hun sparket faren og onkelen i ballene med jevne mellomrom. Godt gjemt i historier om ekstra skjønne koser, søte mussevaner, hvordan hun uler som en hund, slikker pappaen sin i trynet som om hun var en hund, hvordan hun tok vårlakken på seg selv and so on. Jeg er jo ikke sadistisk. Første kjæresten skal ha truffet oss minst en gang før hun hører de historiene for første gang, sammen med sin første kjæreste. 8D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...