Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se hvordan Google+ blir jeg. Synes Facebook kan være klumsete til tider.

Jeg er så dritt lei av å vente på plass... :p

Nå har han kommet og jeg kan klå så mye jeg vil. :D

 

Edit: Hey'all!

Feil prioritering i forholdet om man poster på forumet først at typen har kommet.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hvordan Google+ blir jeg. Synes Facebook kan være klumsete til tider.

Jeg er så dritt lei av å vente på plass... :p

Yeah. I går åpnet de når jeg gikk ut med bikkja. Noe jeg har tenkt til å gjøre nå. Håper ikke det samme skjer igjen. :p

Lenke til kommentar

Kantina vår er faktisk åpen hele sommeren, men fra 11 til 12 istedenfor 11 til 13 :wee:

Vi har fått is-automat da. :---D

Lopllipop og Pinup (kr 3,-)

Kroneis (kr 7,-)

:fun:

 

Gleder meg til å se hvordan Google+ blir jeg. Synes Facebook kan være klumsete til tider.

Jeg er så dritt lei av å vente på plass... :p

Yeah. I går åpnet de når jeg gikk ut med bikkja. Noe jeg har tenkt til å gjøre nå. Håper ikke det samme skjer igjen. :p

I haz, I haz. :fun:

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hvordan Google+ blir jeg. Synes Facebook kan være klumsete til tider.

Jeg er så dritt lei av å vente på plass... :p

Yeah. I går åpnet de når jeg gikk ut med bikkja. Noe jeg har tenkt til å gjøre nå. Håper ikke det samme skjer igjen. :p

 

 

Din E-post is what?

Lenke til kommentar

I haz, I haz. :fun:

Heldiggris! Hva synes du om det? :)

 

Gleder meg til å se hvordan Google+ blir jeg. Synes Facebook kan være klumsete til tider.

Jeg er så dritt lei av å vente på plass... :p

Yeah. I går åpnet de når jeg gikk ut med bikkja. Noe jeg har tenkt til å gjøre nå. Håper ikke det samme skjer igjen. :p

 

 

Din E-post is what?

Jeg har invite om det var det du tenkte på, men google har stengt for flere medlemmer uansett om man har invite eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Neida, google som prøver å ta over for facebook igjen, men denne gangen så har de fått skrapet sammen noe som virker interessant. :)

Aha. Det må nesten være overlegent bra for at alle skal gidde å flytte over så mye stæsj som de fleste har lagra på facebook.

 

Vi har fått is-automat da. :---D

Lopllipop og Pinup (kr 3,-)

Kroneis (kr 7,-)

:fun:

Glad jeg ikke jobber hos deg. Ville blitt urovekkende feit, på veldig kort tid.

Lenke til kommentar

Spotify kommer visst til statene nå. Fantastiske nyhet for meg som skal bo der et år. Satser på at jeg kan bruke min europeiske bruker der, eller?

 

 

Litt seint ute her, men likevel:

Du kan bruke spotify i utlandet hvis du har spotify premium.

 

 

Herlig! Er det noe mulighet for å fornye det borte i statene? Ellers bør jeg gjerne kjøpe spotify for et år før jeg reiser. Vet at det går an gjennom dataen, men har ikke bankID, noe som stopper meg fra å kjøpe ting på nettet 9 av 10 ganger.

 

 

 

Nå begynner endelig sommerferien! :new_woot:

 

 

Edit: Det er enkelt å flytte over alle vennene fra facebook til Google+, og det er flere måter å gjøre det på. Jeg har selv gjort det.

 

Jepp, jeg har Google+, dere skal få lov til å ta på meg :cool:

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Neida, google som prøver å ta over for facebook igjen, men denne gangen så har de fått skrapet sammen noe som virker interessant. :)

Aha. Det må nesten være overlegent bra for at alle skal gidde å flytte over så mye stæsj som de fleste har lagra på facebook.

Tror det er en funksjon som overfører alle bildene ihvertfall. Er fremdeles enig med at det skal en del til for at det skal ta over da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...