Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrevet dansk er kjempelett...

Ja, skriftlig er greit. Enkelte av danskene insisterer på å sende inn saker på engelsk allikevel. :wee: Muntlig er døden. Å prøve snakke dansk tilbake vil jo da i hvert fall ikke fungere. Nok at jeg ikke skjønner hva de sier, trenger ikke ha problemer med å skjønne meg selv òg. :fun:

Danskene syns sikkert jeg er tilbakestående når jeg spør om vi kan ta det på engelsk, men bedre det enn at de ikke får hjelp og blir sure.

Lenke til kommentar

Ahh.. Jeg gruer meg til jeg er ferdig på jobb, jeg må gjøre det haster mest av alt, jeg må finne en gave til mormor som blir 70 år i helga, som jeg ikke har noen som helst anelse om hva en skal kjøpe til - Oh the troubles :(

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Ahh.. Jeg gruer meg til jeg er ferdig på jobb, jeg må gjøre det haster mest av alt, jeg må finne en gave til mormor som blir 70 år i helga, som jeg ikke har noen som helst anelse om hva en skal kjøpe til - Oh the troubles :(

En kopp som sier "verdens beste bestemor" eller et bilde eller noe sånt sentimentalt piss.

Lenke til kommentar

En kopp som sier "verdens beste bestemor" eller et bilde eller noe sånt sentimentalt piss.

 

Jeg så vel mer for meg en skikkelig gave. Må vel inn på gullsmeden eller noe og finne noe fort. Kanskje noe annet facy.. ;)

 

pleier å male eller tegne noe til farmor og farfar. de blir like glade hver gang :wee:

 

Med mine tegnekunnskaper så tror jeg ikke det hadde blitt mye av en gave å gi bort..

Lenke til kommentar

Jeg ga "bestemor" en brødrister i gave i fjor. Hun ble fornøyd, for det hadde hun jo ønsket seg. Og når det i tillegg var plass til fire brødskiver, da var alt bare velstand. :wee:

 

 

edit: ågrjkbrkfg. Møkkavikarer i kantina. Nå var kaffen, om mulig, enda mindre god. OG de var tomme for vaffelrøre i sta. Klokka tolv. Jeez.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Jeg ga "bestemor" en brødrister i gave i fjor. Hun ble fornøyd, for det hadde hun jo ønsket seg. Og når det i tillegg var plass til fire brødskiver, da var alt bare velstand. :wee:

 

 

edit: ågrjkbrkfg. Møkkavikarer i kantina. Nå var kaffen, om mulig, enda mindre god. OG de var tomme for vaffelrøre i sta. Klokka tolv. Jeez.

Kantina vår er faktisk åpen hele sommeren, men fra 11 til 12 istedenfor 11 til 13 :wee:

 

Arbeidsplan neste uke:

mandag-onsdag: 16:00-00:00

torsdag-fredag: 08:00-16:00

søndag: 00:00-08:00

søndag: 23:00-07:00

 

Døgnrytmen tar ferie!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...