Bytex Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hvorfor kommer de alltid midt på tjukkeste vinteren? Sist var de også i februar, sto ute i 10 minus og full snøstorm og ventet på å slippe inn.. 725,- er peanuts for en arbeidskar som meg. Det som er kjipest er at man må ha på masse klær mens man er ute, også er det 30 varmegrader inne og ingen steder å henge fra seg ytterjakke. Endret 8. juli 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi de vil at vi skal gå fra kalde vinteren til gloheit pyroteknisk sceneshow. Evt at det bare er slikt. Er det lov å håpe på CombiChrist til åpning igjen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Nå har jeg hørt det også. "grabel, grabel, grabel". Bedriften som ligger rett nedi her har sånn fancy høytalersystem, der de vanligvis gir viktigere beskjeder. Nå var det en på som bare pratet rubbish. Veldig fasinerende å høre på. "Grabel, grabel, grabel" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Jammen det suger å stå innendørs med vinterklær fordi det er beinkaldt ute.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Derfor tar man av seg vinterklær og holder det under arma ellernoe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Spotify kommer visst til statene nå. Fantastiske nyhet for meg som skal bo der et år. Satser på at jeg kan bruke min europeiske bruker der, eller? Litt seint ute her, men likevel: Du kan bruke spotify i utlandet hvis du har spotify premium. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Tør jeg foreslå veske, ryggsekk, bærepose eller lignende? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Spotify kommer visst til statene nå. Fantastiske nyhet for meg som skal bo der et år. Satser på at jeg kan bruke min europeiske bruker der, eller? Litt seint ute her, men likevel: Du kan bruke spotify i utlandet hvis du har spotify premium. Bare i en viss periode, så krever de at du logger på i hjemlandet igjen Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 God morgen, småfolk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 God morgen knøtten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 God formiddag. Godt å sove ut. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Oh sweet, når er det igjen? 19. februar. Er de på samme turneen som de var på i fjor da de spilte i Valhall? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Satanisk propaganda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Er en "beste hits"-turné nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Herregud, jeg hater dansk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Derfor tar man av seg vinterklær og holder det under arma ellernoe. Tør jeg foreslå veske, ryggsekk, bærepose eller lignende? Pes med stillongs, tykk frakk og fullt opplegg. Jeg kom direkte fra trøndersk vinter til "snestorm" i Oslo. I alle fall om du prøver å komme litt langt frem og vet du ender i en moshpit. Enten du vil det eller ei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Er en "beste hits"-turné nå. Ah. Er Till fortsatt med? Trodde han skulle slutte etter den turneen i fjor. Herregud, jeg hater dansk. Du ække aleine, vi er mange som har det sånn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Dansk er da sjovt. Nei. Jeg velger å prate engelsk med de danske brukerene våre. Men det hjelper jo ikke når de kommer med navn og jeg ikke har sjans i havet til å skjønne hva de sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg