TheKims Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi den testet mine grenser ved å oppføre seg som en dritt Har plagdes med dritten siden jeg fikk den, Toshiba nevermore Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Å ha et kjølig soverom er bare herlig når det er så klamt vær ute. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Finnes ikke trøtt, og må opp 10.30 wat do? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg la meg ned for å sove ca. klokka 4, og så lukket jeg øynene. Men så 'rykket' det liksom i øyelokkene, og så fikk jeg ikke sove. Ventet i ca. 10min før jeg fant ut at jeg var sulten og spiste sjokoladepålegg med mye sukker. Nå kjeder jeg meg og er kvalm. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Æsj, ingen skyss å få neste år, mao! Du kjører feil veg. Feil veg? Eg skal ikkje bu i noken av desse plassane neste år Det er denne ruta neste år Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Æsj, ingen skyss å få neste år, mao! Du kjører feil veg. Feil veg? Eg skal ikkje bu i noken av desse plassane neste år Det er denne ruta neste år ENDA verre. Du er jo helt på villspor, jo. :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Bah. Det er vikarer i kantina denne uke, og derfor mindre god kaffe. Gjhcvvsldjkbsdjklcv. edit: Endret 8. juli 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 VAr det ikke du som snakket om at du hadde kaffemaskin 5 meter unna, shut up, woman Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Neeeei, jeg måned til kantina (eller fikse selv, men det går jo enda dårligere), det var Aalton som hadde kaffemaskin fem meter unna. Jeg har kaffe(for spedbarn!) i kantina. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Meh, jeg er sulten og kaffetørst, noen som gidder å ta en tur innom? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, du får komme hit. Kan si at du er en konsulent, så får du gratis lunsj du òg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sitter midt i en forelesning og tviler på at jeg klarer å skjule meg som konsulent uten å dra hjem og skifte, bussturen er nok dyrere enn å bestille pizza også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg er så latterlig glad jeg allerede har billetter til Rammstein. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Oh sweet, når er det igjen? Sortert og videresendt, går kveld. Hvor lang tid kan posten bruke fra Oslo til gjøvik? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg er sykt glad for at jeg kun er en middels stor/liten fan av Rammstein. For en latterlig ekkel billettpris. Blir faktisk kvalm og direkte sjokkert. At det er mulig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Oh sweet, når er det igjen? 19. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg