Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal sette på "A Serbian Film". Den er totalforbudt i Norge, så da må jeg nesten se den.

Tenkte akkurat det samme da jeg leste det. Om den er såpass ille at den blir forbudt, så må man jo se den.

 

Den er kul nok, men særs lite sjokkerende om man har hatt internett i noen år. Da har man jo allerede sett alt uansett.

 

 

Uansett, vibrasjonere i underlivet.

Sove, våkne, sove, våkne, sove, våkne, kjøpe frokost, spille/se film, sove. Også samme greia neste dag, og neste dag, og neste dag. Greier ikke å bestemme meg for om det er bra eller röv.

 

Trust me, det blir jævlig kjedelig, jævlig fort. Du vil ganske snart få et desperat behov etter rutiner og noe å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Uansett, vibrasjonere i underlivet.

Sove, våkne, sove, våkne, sove, våkne, kjøpe frokost, spille/se film, sove. Også samme greia neste dag, og neste dag, og neste dag. Greier ikke å bestemme meg for om det er bra eller röv.

 

Trust me, det blir jævlig kjedelig, jævlig fort. Du vil ganske snart få et desperat behov etter rutiner og noe å gjøre.

 

Nei. Jeg har ferie, og i år skal ferien bestå av å slaske, spille å se film/serier. Har absolutt null behov for rutiner og noe å gjøre i ferien min. Får da være grenser.

Lenke til kommentar

La oss gi det en uke til og se hva du sier da :) Jeg kjeder vettet av meg etter 2 uker fri stort sett. Da forsvinner gleden av å sove halve dagen, se film/serier, gå ut og skaffe mat, inn, se film/serier/game, legge meg igjen, repeat.

Da verker jeg etter å ha et formål med dagene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei ... Jeg har fortsatt traumer etter å ha blitt kastet ut av en butikk for å prøve kjoler for 4 år siden.

Og fra å bli kastet ut fra en skredder fordi hun trodde jeg spøkte. :(

Ta med ett hespetre. Altså, ondskapsfullt, aggresivt, snarsint kvinnfolk. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe deg med hespetre-utvelgelsen. Jeg er ett flott hespetre, så jeg burde kjenne igjen andre hespetre. 8D

Lenke til kommentar

blir også veldig fort lei av å ikke gjøre noe i ferier. digg ei uke men så trengs det noe å gjøra. gleder meg til tur ut i marka, og så strikkhopp, (og ny tur igjen i august ^^ )

 

noen som har forslag til en brukaness plass å dra på telttur? vi har ikke helt bestemt oss for den neste uke.

Lenke til kommentar

La oss gi det en uke til og se hva du sier da :) Jeg kjeder vettet av meg etter 2 uker fri stort sett. Da forsvinner gleden av å sove halve dagen, se film/serier, gå ut og skaffe mat, inn, se film/serier/game, legge meg igjen, repeat.

Da verker jeg etter å ha et formål med dagene.

 

Har hatt ferie i en måneds tid nå, og alt ruler max fremdeles. Null problemer med noe av det der. Jævlig deilig. :D

 

Edit: og det finnes selvfølgelig en grense for hvor lenge det er morsomt med fri. Men enn så lenge funker det, og det kommer til å funke helt til ferien er over. Lett.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

La oss gi det en uke til og se hva du sier da :) Jeg kjeder vettet av meg etter 2 uker fri stort sett. Da forsvinner gleden av å sove halve dagen, se film/serier, gå ut og skaffe mat, inn, se film/serier/game, legge meg igjen, repeat.

Da verker jeg etter å ha et formål med dagene.

 

Har hatt ferie i en måneds tid nå, og alt ruler max fremdeles. Null problemer med noe av det der. Jævlig deilig. :D

 

Edit: og det finnes selvfølgelig en grense for hvor lenge det er morsomt med fri. Men enn så lenge funker det, og det kommer til å funke helt til ferien er over. Lett.

Deg om det. Jeg har hatt fri siden rundt regnet 2. mai og jeg holder på å gå på veggen av kjedsomhet. Gleder meg til å komme til Stavanger slik at jeg blir vekt tidlig uansett når jeg legger meg, og må male hus. :p

 

Nei ... Jeg har fortsatt traumer etter å ha blitt kastet ut av en butikk for å prøve kjoler for 4 år siden.

Og fra å bli kastet ut fra en skredder fordi hun trodde jeg spøkte. :(

Ta med ett hespetre. Altså, ondskapsfullt, aggresivt, snarsint kvinnfolk. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe deg med hespetre-utvelgelsen. Jeg er ett flott hespetre, så jeg burde kjenne igjen andre hespetre. 8D

Woo! Jeg kommer sørvestover asap. =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...