Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facern funker ikke her forresten. Storebror (commiene her) liker ikke facebook saa det er blokkert.

 

Krigsveteraner har jeg sett et par av, med en arm og et ben etc. Fant et par slike rariteter ute paa landsbygda naar jeg kjoerte moped der (Top Gear Vietnam challenge anyone?).

 

Also, jeg har sunget Tarzan Boy paa karaoke.

 

Time for bed.

ÅH! Latterlig supert, ta meg med på eventyr neste gang! Jeg tar ropet på Tarzan Boy. OOhohOÅHÅHÅÅÅÅÅH.

 

And: Ta med slangevin, jeg er med første helgen.

Lenke til kommentar

Synd det var så hysterisk klamt og varmt inne..rart det ikke er lufting i taket også. Folk helt fremst kokte jo over i varmen, så flere som bare hang som slakta over rekkverket på kamerashotene fra fremste rad.

 

Telenor Arena fikk ikke mange plusspoeng av meg etter å ha tatt 88 kroner (!) for 2 glass lunkent vann :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som har hørt hvilken ''kjendis'' det er?

 

http://www.dagbladet.no/2011/07/07/nyheter/fyll/vold/politi/fest/17201032/

Er ikke sikker, men ville satt pengene mine på at det der er Carl Eliassen. Vet han jobber for en bar på et eller et annet partysted. Det ligner, og han virker som en type som kan finne på å bruke Uggs på byen, mitt på sommeren i syden. Men som sagt, bare gjetting.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal sette på "A Serbian Film". Den er totalforbudt i Norge, så da må jeg nesten se den.

Tenkte akkurat det samme da jeg leste det. Om den er såpass ille at den blir forbudt, så må man jo se den.

 

Den er kul nok, men særs lite sjokkerende om man har hatt internett i noen år. Da har man jo allerede sett alt uansett.

 

 

Uansett, vibrasjonere i underlivet.

Sove, våkne, sove, våkne, sove, våkne, kjøpe frokost, spille/se film, sove. Også samme greia neste dag, og neste dag, og neste dag. Greier ikke å bestemme meg for om det er bra eller röv.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt hvilken ''kjendis'' det er?

 

http://www.dagbladet.no/2011/07/07/nyheter/fyll/vold/politi/fest/17201032/

Er ikke sikker, men ville satt pengene mine på at det der er Carl Eliassen. Vet han jobber for en bar på et eller et annet partysted. Det ligner, og han virker som en type som kan finne på å bruke Uggs på byen, mitt på sommeren i syden. Men som sagt, bare gjetting.

Hadde satt mine penger på at det var en paradise-gjøk jeg også. Det første som slo meg(no phun intended) faktisk

Lenke til kommentar

Noen som har hørt hvilken ''kjendis'' det er?

 

http://www.dagbladet.no/2011/07/07/nyheter/fyll/vold/politi/fest/17201032/

Er ikke sikker, men ville satt pengene mine på at det der er Carl Eliassen. Vet han jobber for en bar på et eller et annet partysted. Det ligner, og han virker som en type som kan finne på å bruke Uggs på byen, mitt på sommeren i syden. Men som sagt, bare gjetting.

Hadde satt mine penger på at det var en paradise-gjøk jeg også. Det første som slo meg(no phun intended) faktisk

 

Om det var Carl så var det neppe hans feil. Om det er Carl så setter en femmer på at han sto og steka, så kom det en klovn i veien for'n som ikke så seg for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...