Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er best.

Du er på topp 5 om ikke annet. :wee:

:new_woot:

 

det regner ute og jeg er lat i dag. hva gjør man når man er lat?

Ser film eller leser? Du kan jo tegne og fortsette å animere så du holder kunnskapen ved like til neste skoleår. ^^

 

Stryn, faktisk. Jallaplass. :p

Du og den negativiteten din mot Stryn. De har et fint torg! :p

 

hvem vil vel være der du er malin, når du biter? :o

Jeg vil! :D

 

 

In other words, nettopp hjemme fra tur. Ble kortere enn planlagt da vi ble angrepet av en hær av insekter. :p

Tenkte å gå opp i fjellet / skogen bak oss, en 3,2 km lang tur inn i neste kommune, oppoverbakke hele veien så klart (får jo ikke trening om man ikke går oppover og blir ødelagt i kroppen), men da vi var kommet omtrent 1/3 på veien, måtte vi ha gått inn i fluenes rike eller noe. Plutselig var vi innhyllet i fluer og andre insekter. De krøyp inn i alle kroppsåpninger de kom til og vi rista fluer ut av klærne lenge etterpå.

 

Jeg sa på forhånd at vi ikke burde gå den veien og heller gå nede på flata, men søss er sta og fast overbevist om å få meg i god form denne sommeren, slik at jeg kan begynne å trene til høsten. Henne om det. Hjelper ikke at det er 25 grader og høy luftfuktighet ute heller. Svette greier. =p

Lenke til kommentar

Kongens Gate ^^

 

Foresten Malin: Kva ligg bensinen prisen på i Møre? Eg må vete om eg skal fylle før eg reiser :p

 

 

jeg er best.

Du er på topp 5 om ikke annet. :wee:

:new_woot:

 

det regner ute og jeg er lat i dag. hva gjør man når man er lat?

Ser film eller leser? Du kan jo tegne og fortsette å animere så du holder kunnskapen ved like til neste skoleår. ^^

 

Stryn, faktisk. Jallaplass. :p

Du og den negativiteten din mot Stryn. De har et fint torg! :p

 

Aner ikke, fyller ikke bensin. Sorry:P

 

 

De har ikke et fint torg. De har en stygg fontene som ikke funker midt på en plass.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

XIN CHAO!

 

Etter fylla for ca. 50kr som inkluderte utelukkende Gin and Tonics er det paa tide aa legge seg. Big day tomorrow. I morgen blir det Cu Chi Tunnels og War remnants museum her i Ho Chi Minh City.

 

Hater alle folka som proever aa lure meg, men jeg er hard som faen. Har blitt slaatt til to ganger paa denne ferien av lokale vietnamesere. Ene gangen var naar jeg festet hardt paa nattoget og andre gangen var naar jeg kjeftet paa en taxidriver for aa proeve aa lure meg.

 

Innlandsflyturen gikk foroevrig straalende. Da Nang airport er dog den verste flyplassen jeg har vaert paa. Digget den.

Lenke til kommentar

Facern funker ikke her forresten. Storebror (commiene her) liker ikke facebook saa det er blokkert.

 

Krigsveteraner har jeg sett et par av, med en arm og et ben etc. Fant et par slike rariteter ute paa landsbygda naar jeg kjoerte moped der (Top Gear Vietnam challenge anyone?).

 

Also, jeg har sunget Tarzan Boy paa karaoke.

 

Time for bed.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...