Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har ikke hatt slik interaksjon med deg hvor kvinner er vanskelige å forstå, så det kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har ikke hatt slik interaksjon med deg hvor kvinner er vanskelige å forstå, så det kan jeg ikke svare på. Med denne veltalenheten er jo du dømt til å lykkes med de 69,5% du snakket om. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Slimda: du er flink til å ro Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Elegant. Jeg har ikke hatt slik interaksjon med deg hvor kvinner er vanskelige å forstå, så det kan jeg ikke svare på. Med denne veltalenheten er jo du dømt til å lykkes med de 69,5% du snakket om. Slimda: du er flink til å ro Takker og bukker. Noe må jo jeg bruke hjernecellene på her på kontoret. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Han er pokkers flink til å ro. Forbaskede Sykkylving. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Det er vel heller du som er lett å overtale. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg ville høre deg si at jeg ikke er komplisert, men så bare snor du deg unna. Fjomp. @InnFjording, du bor i Ålesund. Skjerda.. Endret 7. juli 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 jeg er best. Du er på topp 5 om ikke annet. det regner ute og jeg er lat i dag. hva gjør man når man er lat? Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg ville høre deg si at jeg ikke er komplisert, men så bare snor du deg unna. Fjomp. @InnFjording, du bor i Ålesund. Skjerda.. Ikkje enda Skal jobbe på Sandane til 22. so tilbake til Stryn ( der eg bur ) før eg flytta til Ålesund i begyndelsen av august for å buder i 2 år... Men for å svare på spørsmålet ditt: eg jobba fremdeles på det varme rommet Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ikkje enda Skal jobbe på Sandane til 22. so tilbake til Stryn ( der eg bur ) før eg flytta til Ålesund i begyndelsen av august for å buder i 2 år... Men for å svare på spørsmålet ditt: eg jobba fremdeles på det varme rommet Stryn, faktisk. Jallaplass. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Det kan så være, men beire ein Sandane 34 grader her no (verkstedet), det går nedover men det går seint Endret 7. juli 2011 av InnFjording Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Men, kjære lille deg, du oppholder deg i feil fylke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 hvem vil vel være der du er malin, når du biter? :o Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Alle! Mraaawr! Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Eg skal opp dit i dag so berre slapp av. Køyre frå Sandane til Ålesund for å hente ein nøkkel Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 kan du kjøpe noe godt å spise på veien ned og svippe innom her? er litt sulten oh og jeg trenger ny tegneblokk. når jeg tenker meg om så skulle jeg ha vært i butikken og kjøpt nye sko Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Malin har fått seg en kar å tygge på, så vi er ganske trygge i nærheten av henne. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Kjem ikkje til å være der før i kveld. Må vente til eg er ferdig på jobb (hall 5) før eg kan byrje på reisa Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Malin har fått seg en kar å tygge på, så vi er ganske trygge i nærheten av henne. Jeg tygger ikke på han! Kjem ikkje til å være der før i kveld. Må vente til eg er ferdig på jobb (hall 5) før eg kan byrje på reisa Hvor i Ålesund skal du bo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg