Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Pfft. Ro deg ned! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ferie snart! Eller, ikke før den 19/7, men det er mer snart enn det har vært før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 jeg er best. Du er på topp 5 om ikke annet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Eg sitter på verkstedet på ei IT bedrift, her er 37,5 grader. Trur eg helde på å få heteslag 37.5 grader inni? Skeptisk? Høhøhø Endret 7. juli 2011 av clvn Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg derimot har synket 4-5 plasser siden sist jeg sjekket. Kanskje på tide å bli litt aktiv igjen? Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Har fått kjøpt meg ein kald brus, live to die another day, som dei seier Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ferie snart! Eller, ikke før den 19/7, men det er mer snart enn det har vært før. Slår deg med 12.7 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Gutter er så gjennomsiktige. Blæh. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Jenter er så kompliserte. Blæh. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 How do you know? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 How do you know? Uh... Det kalles livserfaring. 1 Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 How do you know? Uh... Det kalles livserfaring. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Blæh. Fine, fine! Hente ellospakke eller avvise klåfingra kompis? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Spre beina, ikke vær så kostbar 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Hva som er så komplisert med menn? Og hva er så komplisert med kvinnfolk? Aldri skjønt det der, jeg. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Aldri skjønt det der, jeg. Well there you go Endret 7. juli 2011 av InnFjording Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Hva som er så komplisert med menn? Og hva er så komplisert med kvinnfolk? Aldri skjønt det der, jeg. Mannfolk er rimelig enkle. Kvinnfolk er verre. De sitter der og snakker om hint og signal og menigner og tull og tøys. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Aldri skjønt det der, jeg. Well there you go Høhøhø. Menn og kvinner er jo ikke så overveldende forskjellige, og ingen av dem er som en regel så utrolig kompliserte. Unntak finnes. Jeg har noen venninner jeg ikke forstår meg på for fem flate øre. Men det har mer med hjernen enn kjønnet å gjøre. Mannfolk er rimelig enkle. Kvinnfolk er verre. De sitter der og snakker om hint og signal og menigner og tull og tøys. Prøver du å påstå at mannfolk ikke bruker hint og signaler? I så fall, jeg er uenig. Og kvinnfolk som driver på med hint og signaler opp i skyene gjør det fordi det er det de tror de skal, ellernoe. Normale kvinnfolk (ingen jeg kjenner i hvertfall) forventer at du skal forstå at hun har lyst på ost på hamburgeren sin fordi skoene hennes klemmer. Endret 7. juli 2011 av Nie Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 68,5% av alle kvinner er vanskelige å forstå seg på. De gjenværendre er enten under lovlig alder, pensjonerte eller begravde. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 68,5% av alle kvinner er vanskelige å forstå seg på. De gjenværendre er enten under lovlig alder, pensjonerte eller begravde. Er jeg vanskelig å forstå meg på? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg