Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Gråter bare jeg ser begge delene egentlig. Men funker på fest, må være det eneste. Ingenting jeg bruker selv, lengre, men Wimp er bedre på musikk, men så er det Adobe Air da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Gråter bare jeg ser begge delene egentlig. Men funker på fest, må være det eneste. Er du mann eller mus siden du gråter over sånne små ting Gjett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Og Weeaboo er jo noen som er over middels interessert i japansk kultur. Bingo. Men jenta i min avatar er ikke japansk. Så der boma'n, gett. Samma det vel. Poenget mitt er at avataren din får deg til å se ut som en weeabo, og derfor er det veldig lett å anta det når man ser at en god del av favorittmusikken din er fra japan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 "On average, ants compose 15-20% of the terrestrial animal biomass in the world, and as much as 25% in the tropics." Jeg hater maur. :| Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Liker Spotify, men det som de ikke har der liker jeg å ha lokalt. Derfor er det kjekt at spotify kan importere lokale filer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Spotify har dårlig utvalg av musikk jeg liker, samt at det er pes å handle sanger fra dem. Derfor sverger jeg til WiMP for å få enda mer musikk lokalt. Mye enklere enn å bruke en lengre stund på å prøve og finne en torrent som bare har en eller to seedere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har ikke godt av å sitte å se på Autodb. Må satse på å få spart opp penger til sykkel igjen Savne morro sykkelen jeg en gang hadde :cry Var nok ikke den her nei. Sjekk den andre spoileren Her er far sine 2 gull. Ignorer heksa som er sladdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 IRON MAIDEN Gøy, sånn bortsett fra at det var som å ta badstue med klær på. Omgitt av svette menn. Men hei, en liker det jo slik? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Det jeg liker er å herje helt vilt i Battlefield: Bad Company 2 på PS3. Sånt gjør meg glad. 30 kills 12 death 3 dingser ødelagt En million assists med mer. Jeg er konge! http://www.youtube.com/watch?v=CsocXXe1KSw Endret 7. juli 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sup dudes? Skal fly innlands i Vietnam om et par timer. Blir Da Nang - Saigon. GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sup dudes? Skal fly innlands i Vietnam om et par timer. Blir Da Nang - Saigon. GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE! Du er gal mann. Klokken er halv 5 her i Norge, folk sover. Du forstyrrer nå min skjønnhetssøvn. Jeg våknet kun fordi du postet her. Takk skal du ha. Vel, kos deg i Vietnam, ikke ta med deg noen sykdommer tilbake hit. Har hørt at disse småguttene bærer på litt av hvert. Så husk, bruk kondom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jah, man har jo blitt forsoekt sjekket opp av prostituerte her. Den faller jeg ikke for! Etter 2 dagers badeferie her oppe blir det greit aa komme seg ned i byen og oppleve andre ting. Klokken er 9.30 her. Temperaturmaaleren viser 36 grader. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Slå til. Fantastiske prostituerte. De gjør hva du vil. Du kan bæsje på dem for penger. Tenk på det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Søvn? Meeeh... Solsteiken begynte kl 0300 og det var ikke snakk om noe søvn. Men er koselig også da å sitte i solsteik midt på natta også...hihi..hadde jeg hatt bedre tid så skulle jeg har sprunget på Steiroheia. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Slå til. Fantastiske prostituerte. De gjør hva du vil. Du kan bæsje på dem for penger. Tenk på det! Pass. Naa skal jeg ut aa fly! Er sinnsykt varmt her, snakkes om en dag eller tre. Endret 7. juli 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 lolwtf. Fatter det ikke. Jeg våkner av meg selv før 8, enda jeg var i seng rundt 1-2 i natt. Og jeg føler meg våken og oppegående. Hvorfor skjedde aldri det da jeg gikk på skolen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Nå er det The Hangover Part III i stua her ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg