Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, var litt uklar. :) Mente ikke en liste som viser antall innlegg, men en liste som viser selve innleggene.

Innpå profilen din "Finn mine innlegg & tråder", og huk av "Vis alle poster fra Sondre".

Tror ikke den viser alle, på siste siden min går den bare tilbake til mars 2011. :hmm:

Joda, den viser postene, men det jeg hovedsaklig var ute etter var å kun vise postene fra én bestemt tråd. Uansett, det funker for nå, takk. :)

Lenke til kommentar

Pass kjeften, Slimda, ellers mater jeg deg med bananskall eller.no. :p

 

Jeg har en Aspire 5551 eller noe slikt drit, men den vil ikke kjøre når jeg starter den normalt. Regner med det er harddisken som er på bærtur eller halveis i koma eller noe. Alt funker i alle fall så lenge jeg ikke stresser den. Tenkte å prøve å formatere, jeg er bare ikke kommet så langt at jeg har giddet, rett og slett. Har vært litt chill å kunne surfe når som helst, fordi min kjære så og si ikke bruker PCen når han ikke får spille minecraft. :p

Lenke til kommentar

Jeg har løsningen når både jeg og eplefe setter av tid. Jeg er rimelig sikker på at jeg skal kunne klare det selv, men jeg har sååå lett for å bli stressa, og ingenting gjør meg sintere enn PCer som ikke virker (med unntak av samboere som ikke vil virke), så jeg trenger Eplefe som vinduvakt, i tilfelle jeg finner ut at PCen min trenger litt flyvetrening. 8D

 

Edit: Også må jeg og min elskede bli enig om hvilket operativsystem vi vil ha. Jeg har falt for ubuntu. <3

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...