Lord Britishface Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jeg kan ikke se så mye finsk og ukrainsk der. Og chill litt med svartmetallen. Japan har mye annet bra; prøv Acid Mothers Temple, Boris, Mono, Nujabes og World's End Girlfriend. Endret 6. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 oOF: Om det er noe du vil bli kvitt er jeg til og med villig til å betale for den. Heh, den telefonen kan du få billig. Den virker og alt, men den ser ikke særlig pen ut. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Avataren din stempler deg som weeabo på milevis avstand, til tross for den listen. Endret 6. juli 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Endret 6. juli 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Avataren gir et inntrykk ovenfor en person. Om det avbilder en asiatisk person, vil folk anta at man er over middels interessert i den asiatiske personen og/eller kulturen. Og Weeaboo er jo noen som er over middels interessert i japansk kultur. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Han har et poeng... Signaturen din tyder jo på at du å er weeabo Just sayin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Han har et poeng... Signaturen din tyder jo på at du å er weeabo Just sayin óg? Jeg benekter det heller ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmm.. Har du sluttet med wow, Slimda? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Og Weeaboo er jo noen som er over middels interessert i japansk kultur. Bingo. Men jenta i min avatar er ikke japansk. Så der boma'n, gett. For fem år siden hadde jeg ikke satt meg på bakbeina, siden jeg lett kunne gått for å være en weeaboo, hva mine interesser angikk. Men i dag? Nei, jeg vokste opp. Har ikke noen større interesse av japan enn mange andre land. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Da han man vært en dykkertur og plukka krabber Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Da har jeg gått Besseggen og hugget ned et tre for første gang. Blir kanskje mann av meg til slutt også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Mens jeg har brukt de siste timene i sofaen mens jeg glodde på Sommeråpent for å sikle på Pernille Sørensen, og så en dokumentar om hvordan jorden ble til på NGC - en av mine favorittkanaler, der oppe med NRK1 og Discovery HD Showcase. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmm.. Har du sluttet med wow, Slimda? Jepp. Har ikke rørt det siden Februar. Sweet shit. Bingo. Men jenta i min avatar er ikke japansk. Så der boma'n, gett. For fem år siden hadde jeg ikke satt meg på bakbeina, siden jeg lett kunne gått for å være en weeaboo, hva mine interesser angikk. Men i dag? Nei, jeg vokste opp. Har ikke noen større interesse av japan enn mange andre land. Japansk. Kinesisk. Whatever. De aller aller fleste ser ikke forskjellen på de. Er uansett litt feil å si "vokst opp". Smaken har muligens endret seg, men det betyr ikke at det kommer av at man har vokst opp. Jeg fikk ikke interesse før etter jeg vokste opp. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ok, nå har jeg lett overalt... Er det mulig å vise en liste over alle mine innlegg i en tråd? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ok, nå har jeg lett overalt... Er det mulig å vise en liste over alle mine innlegg i en tråd? Trykk på antallet innlegg totalt i en tråd, voila. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmm.. Har du sluttet med wow, Slimda? Jepp. Har ikke rørt det siden Februar. Sweet shit. Alltid deilig. Får plutselig så mye mer tid. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ok, nå har jeg lett overalt... Er det mulig å vise en liste over alle mine innlegg i en tråd? Trykk på antallet innlegg totalt i en tråd, voila. Sorry, var litt uklar. Mente ikke en liste som viser antall innlegg, men en liste som viser selve innleggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg