Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg er full, underhold meg.

 

Så gå og legg deg da!

 

 

Jeg sa underholdning, ikke råd! :wallbash:

 

Det var ikke ett råd, det var en anmodning.

Lenke til kommentar

Da blander han meg enkelt og greit med noen andre. Jeg hører da minst like mye på f.eks svensk, norsk, finsk, fransk og ukrainsk musikk som jeg hører på japansk. Så han får prøve igjen når han finner ut hva jeg faktisk hører på. :)

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Da blander han meg enkelt og greit med noen andre. Jeg hører da minst like mye på f.eks svensk, norsk, finsk, fransk og ukrainsk musikk som jeg hører på japansk. Så han får prøve igjen når han finner ut hva jeg faktisk hører på. :)

Den må du lenger ut på landet med, når syv av ti album på topp ti-listen din er japanske (og bare unntaksvis bra).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da blander han meg enkelt og greit med noen andre. Jeg hører da minst like mye på f.eks svensk, norsk, finsk, fransk og ukrainsk musikk som jeg hører på japansk. Så han får prøve igjen når han finner ut hva jeg faktisk hører på. :)

Den må du lenger ut på landet med, når syv av ti album på topp ti-listen din er japanske (og bare unntaksvis bra).

 

7 skiver, fordelt på mine to favorittartister. Tror du jeg kun hører på de to artister eller?

Sigh og Kagrra er mine to mest spilte artister de siste året, med hendholdsvis 100+- og 200+- mer plays enn Woods of Desolation, Carl Sagan's Ghost, Amesoeurs og Ildjarn. Og det er på PCen. På MP3 spilleren er Entertainment for the Braindead, Wolves in the Throne Room, Alcest og Les Discrets mest spilt de siste året.

 

Så da kan man jo se:

 

Sigh (jap)

Kagrra (jap)

Woods of Desolation (australia)

Carl Sagan's Ghost (aldri sjekka, men regner med at han er fra usa)

Amesoeurs (frankrike)

Ildjarn (norge)

Entertainment for the Braindead (tyskland)

Wolves in the Throne Room (usa)

Alcest (frankrike)

Les Discrets (frankrike)

 

To fra japan, tre fra frankrike, to fra usa. Så nei, jeg må faktisk ikke lenger ut på landet med den, siden det faktisk stemmer. Om man skal ta med alt jeg hører på så er vel frankrike langt, langt, langt forran andre land.

 

Men gidder ikke bruke mer tid på det her. Du/dere kjenner meg ikke, og har null oversikt over hva jeg faktisk hører på. Blir rett og slett for dumt.

 

 

Over til noe som faktisk er interessant: vaskemaskina daua for noen dager siden, stekeovnen har også daua, fant jeg ut. High five! Akkurat sånn der skal være. Nydelig!

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...