Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne togturen er uten tvil den beste til nå, gratis internett, gratis strøm og UFC 132 de 3 første timene av turen :) Kunne ikke vært bedre!

 

Tok en 13 timers togtur fra Hanoi til Hue for et par dager siden. En flaske vodka kostet 2 dollar og en flaske oel kostet 50 cent. Ble seff shitfaced som faen allerede foer vi hadde dratt fra stasjonen omtrent.

 

Time for breakfast. Wifi paa hotellet er en god ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ugh, det føles rart å våkne av seg selv klokka 6 når en har stått opp i 11 tiden den siste måneden.

 

Klokka er halv 10, men det føles ut som om det er 2-3 tiden.

Lenke til kommentar

Ugh, det føles rart å våkne av seg selv klokka 6 når en har stått opp i 11 tiden den siste måneden.

 

Klokka er halv 10, men det føles ut som om det er 2-3 tiden.

 

Ahh, jeg husker når jeg også drev på slik - Man får mer ut av dagen, sies det, når man våkner såpass tidlig. :hmm:

Lenke til kommentar

Men da kan man ikke klage - er forøvrig lykkelig over at vi har en kaffemaskin 5 meter fra der jeg er plassert i lokalet på jobb. Hadde ikke overlevd uten er jeg redd ;)

Kan klage når jeg kommer hjem før 10. Skal gjerne kunne nyte en kopp kaffe i løpet av den første halvtimen jeg er kommet på skolen. Godt at det fra i morgen er kun 15 dager på skolen til jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...