Kammizez Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 On another note, kameraten min ga meg good to go på søstra hans Bare synd hun for det meste bare har utseende med seg. Jeg kunne aldri tenkt meg noe mer enn noe random. Damn, jeg hadde aldri latt noen av mine kamerater tatt søstra mi. Det blir bare helt feil. On the other hand, skulle gjerne tatt noen av mine kameraters søstre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Holy shit. Daniel aktiv på hwforumet. Me likes. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg lurer litt på om jeg lever det perfekte liv. Alt ordner seg på et eller annet vis for meg, og alt jeg vil ha faller i lankene mine på en eller annen måte. Det er godt å være Eivind. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg lurer litt på om jeg lever det perfekte liv. Alt ordner seg på et eller annet vis for meg, og alt jeg vil ha faller i lankene mine på en eller annen måte. Det er godt å være Eivind. kanskje du er som jerry seinfeld. alt gjevner seg ut for han, og elaine og george er de som det går enten bra eller dårlig for ;D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvorfor lærer jeg aldri at jeg ikke skal sove etter skolen? Kommer ikke til å sovne nå i allefall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg lurer litt på om jeg lever det perfekte liv. Alt ordner seg på et eller annet vis for meg, og alt jeg vil ha faller i lankene mine på en eller annen måte. Det er godt å være Eivind. kanskje du er som jerry seinfeld. alt gjevner seg ut for han, og elaine og george er de som det går enten bra eller dårlig for ;D Veit du hva. Det kan virke sånn. Jeg er riktignok en ufattelig mye bedre skuespiller enn Seinfeld, for den mannen suger som skuespiller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 haha det skal ikke så veldig mye til. sjøl jeg er bedre skuespiller enn han ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg er ikke bedre. En gang på ungdomskolen, begynte læreren min å gråte av latter på grunn av min dårlige innlevelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det noen som har en K750i slengende? Kan dere sende den til Nie? Hun har bursdag i dag og greier og greier. Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det noen som har en K750i slengende? Kan dere sende den til Nie? Hun har bursdag i dag og greier og greier. Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner. Har en 3310 med Snake installert på som hun kan få Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 N3310, åh gode minner. Rett før polytoner og """fargeskjerm""". Jeg var outsider/könig og hadde N3330 istedet da. Funker nesten som metafor for hele livet mitt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Søvnmangel i 33 timar har mange effekter på kroppen. Det kan føre til såpe på tannbørsten, middag klokka 11, mystiske sår på fingeren og veldig nedsatt matematisk kompetanse. No skal eg endeleg sove. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hest på veien-tråden er faen meg herlig. Stor underholdning. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner. Jo... jeg har en gammel en liggende som jeg ikke bruker lenger.... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Søvnmangel i 33 timar har mange effekter på kroppen. Det kan føre til såpe på tannbørsten, middag klokka 11, mystiske sår på fingeren og veldig nedsatt matematisk kompetanse. No skal eg endeleg sove. Vært der! Lano i ansiktet, øyesminkefjerner på tannbørsta, bøye seg ned for å vaske ansiktet og være forvirret i flere sekunder før man innser at vannkranen er stengt.... GODNATT Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Biff og løk potetgullen har kommet i butikkene igjen Skal hamstre inn noen poser i morgen visst de bestemmer seg for å slutte å selge den igjen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Denne togturen er uten tvil den beste til nå, gratis internett, gratis strøm og UFC 132 de 3 første timene av turen Kunne ikke vært bedre! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 oOF: Om det er noe du vil bli kvitt er jeg til og med villig til å betale for den. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg er full, underhold meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg