Niram Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Bah! Skulle til å bestille restplass-ferie, så er SELVØLGELIG passet utgått. Planlagt å reise 16. juli, men de på passkontoret sa det kom til å ta 12-14 dager å få nytt:( Lettere irritert på meg selv nå, for at ikke jeg har sjekka det før! Noen som vet om det går an å bestikke passfolka så jeg får det før? Vil helst unngå å "investere" i nødpass. Lykke! Fikk ordnet pass til enten førstkommende fredag eller mandag! Politikammeret satte meg på en prioritert liste, til samme pris. Jihu, da blir det ferietur! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 hvor skal du hen? og morgen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvor er det billigst for en synstest+ et par progressive briller? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang. Skumle skapninger? Var jo bare vanlige mennesker. Haha. Og da måtte du slå av? Jaa, følte de spradet rundt ute i stua og slepte seg inn mot rommet. Men nå er det lyst, så da er vi back on track! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Å herregud det er tysdag, eg trudde det var onsdag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det ikke fredag? O.o *blink* Oh Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jaggu godt uka ikke er slutt enda.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling. Minner meg om den gamle villaen til farfar, vinterhagen hadde 97 føkkings vinduer. Sikkert derfor fattern sjøldaua, så han visste at jeg måtte gjøre det istedenfor han. Bastard. Oh well, nå har jeg vært hos veterinæren med katta, spille litt Minecraft nuh! og drekka kaffe med muttern om et time eller noe sånt. Endret 5. juli 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Bytex: Hvordan klarer du å komme deg på jobb etter en sånn natt? Klarer så vidt å holde öynene åpne de nettene jeg bare får 5-6 timer med sövn. Fordi i den virkelige verden kan man ikke ringe sjefen og si man er litt trøtt og kommer ikke idag, under en uke før sommerferien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Bingo. I den virkelige verdenen, må man faktisk stå på, selv hvor jævlig man føler seg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Av og til er det deilig å bare slappe av med litt Beatles. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling. Minner meg om den gamle villaen til farfar, vinterhagen hadde 97 føkkings vinduer. Sikkert derfor fattern sjøldaua, så han visste at jeg måtte gjøre det istedenfor han. Bastard. Oh well, nå har jeg vært hos veterinæren med katta, spille litt Minecraft nuh! og drekka kaffe med muttern om et time eller noe sånt. minecraft <3 har diskusjon en minecraft server? var alt bra med katta di? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja, skjönner det, men det må da väre et helvete å dra sin skrale kropp på jobb etter en sånn natt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Lever på at jeg har 3 uker sommerferie etter fredag. Bare 3 dager igjen å stå opp kl 7. Og btw, Rick Wakeman gjør meg varm i trusa http://www.youtube.com/watch?v=jDsvZGM1vD8 Endret 5. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) I Asia et eller annet sted, men han har vel endt opp som sexslave by now. Good evening from Hoi An, Vietnam om et par dager stikker jeg til Saigon og deretter til Cambodge! Etter et par netter i jungelen (uten malariapiller), saa er det greit med en dag paa stranden. Klippet akkurat haaret mitt for 15kr av en lokal dude, pilsen koster fra 1-5kr. I morgen leier vi mopeder og skal kjoere litt rundt om kring i skauen. PS det finnes en film av meg som spiser et bankende raatt kobrahjerte. Uploades her naar jeg kommer hjem. Klokken er 6.09 local time. Endret 5. juli 2011 av Mchansern 6 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Høres ut som en fantastisk opplevelse! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Sitter på naf og venter på at de skal gjøre ferdig etterkontrollen av bilen. Faen så kjedelig det ville vært uten iPhone. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kaffe smaker faen meg ikke godt, men jeg drikker det likevel. Hva gjör man ikke for ikke å stikke ut på personalrommet under kaffepausen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Et ferskt rundstykke med edamerost, paprike, salami og tomat og en halvliter melk er en bra måte og starte dagen på. Samt og motta beskjeden om at min mors fyr har fiksa sykkelen min for meg. Heiaheia! Da er det slutt på å tusle rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg