Cl1ck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger? gjærne en side der det ikke er så mye virus Ikke nå lenger. Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk. åå.. jeg er ikke så keen på å betale for låtene heller.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva er det du har malt for noe? Stoooort hus! Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Eller man slipper å skrape så mye, øreblødninger er ikke så kos Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Gaahh...skraping av vindu er bare pyton. Noe som minner meg på at jeg må male vinduer i morgen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang. Skumle skapninger? Var jo bare vanlige mennesker. Haha. Og da måtte du slå av? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vært i Stavanger enda? Skal ikke til Stavanger likevel, har prøvd å få fatt på deg leeeeeenge! Logg på skype eller svar meg på msn da, din suppegjøk! Hva er det du har malt for noe? Stoooort hus! Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling. Hus fra attentoogførr ca, med overbygg og snirklerier deretter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvor mange dager tar det å få et mastercard i posten? Skal til USA og Canada om ganske nøyaktig en uke, og kom på nå at det kunne vært greit å hatt i tillegg Snakk om å tenke på ting litt seint Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 GAH. Valg, Valg.. Valg.. Muligheter, blir gal. Jeg mister vettet snart. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ta en all nigther (har supplies) eller prøve å sove? Skal opp klokka 7 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Ta en all nigther (har supplies) eller prøve å sove? Skal opp klokka 7 We both know the answer.. Ta en all nighter. Edit: Uhm, buurr Endret 5. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har ferie, så skal ikkje opp til ei bestemt tid uansett. All nighter? Har mykje internetting å ta igjen etter å ha vore nettlaus i 3 timar no. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger? gjærne en side der det ikke er så mye virus Ikke nå lenger. Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk. åå.. jeg er ikke så keen på å betale for låtene heller.. Piratebay. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jepp, ble en all nighter, dammit! Glemte Wiimoten nede og trappene knirker som et helvete, da gidder jeg ikke å scripte i hele natt alikevel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Her var det liv. Normale folk byrjar vel så smått å vakne rundt denne tida. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jepp, men de kommer stort sett ikke online for fullt før de er på jobb Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Blæææææææ..nok en natt som var ALT for varm aka 1-2 timer søvn siden midnatt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så grusomt keisamt at politikkfolka i Stargate SG-1 alltid skal stenge ned programmet og vere blinde for alt som hender der. Det triste er at det nok er litt slik i den ekte verden også. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Bytex: Hvordan klarer du å komme deg på jobb etter en sånn natt? Klarer så vidt å holde öynene åpne de nettene jeg bare får 5-6 timer med sövn. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Bah! Skulle til å bestille restplass-ferie, så er SELVØLGELIG passet utgått. Planlagt å reise 16. juli, men de på passkontoret sa det kom til å ta 12-14 dager å få nytt:( Lettere irritert på meg selv nå, for at ikke jeg har sjekka det før! Noen som vet om det går an å bestikke passfolka så jeg får det før? Vil helst unngå å "investere" i nødpass. Endret 5. juli 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg