b-real Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Maling er føkkings tungt arbeid. Skjer her idag da? Hva er det du har malt for noe? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Uæ. Kvinneguiden.no no more! Takke meg til diskusjon.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Selvsagt, er bare troll fra diskusjon.no på kvinneguiden 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Eller troll fra VG og dagbladet feltene som later som de er kvinnfolk og lager trolletråder på KG.no "Jeg latet akkurat som jeg var Kvinne35" og skrev i samlivsforumet, fy faen så gærne de kjerringene på KG.no er!!!" Reality check? De er troll akkurat som du. Endret 4. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Woo! da har jeg endelig fått bestilt meg billett til Stavanger. 12. - 26. juli skal jeg få være hjemme og loke, uten verken gaming-PC eller konsoller. Bare meg, bøkene, farmor og fylla. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva er det du har malt for noe? Stoooort hus! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hjemme fra trening - Deilig å bare slakke akkurat nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg lakker neglene. Det er også litt deilig. Min største bekymring akkurat nå er om jeg skal ha glitter eller ikke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Glitter er jo alltid suksess Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Selvsagt skal jeg ha glitter. Jeg er så dum i blant. Sommerlige og fine negler helt til jeg går lei (aka. onsdag morgen). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Går lønna til tv nå eller, Kim? Lønn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Right. Kommer og henter deg vi! Vært i Stavanger enda? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Et skudd i mørket: Er ingen som har Super Smash Bros Brawl på Gjøvik som kan låne meg det en kveld? Trenger en soft mod til å skaffe HB-channel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger? gjærne en side der det ikke er så mye virus Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang. Hihi, hugsar eg skvatt noko jævlig sjølv der. Men det blir betre. Ikkje mange fleire slike skrekkfilm-overraskingar. Sabla god film. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang. Hihi, hugsar eg skvatt noko jævlig sjølv der. Men det blir betre. Ikkje mange fleire slike skrekkfilm-overraskingar. Sabla god film. Viggo Mortensen? /nohomo Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Viggo Mortensen? /nohomo Ja, ein får til og med sett litt av ballane hans. /homo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger? gjærne en side der det ikke er så mye virus Ikke nå lenger. Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Viggo Mortensen? /nohomo Ja, ein får til og med sett litt av ballane hans. /homo Fikk aldri sett sånt i Lord of the Rings filmene Og aldri noen dirty scener med han og Legolas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg