Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du da? Din halvfeite lakatarm.

Pass deg din skeivøyde rabbagast. Gå og skriv nytt innlegg på bloggen din. :D

Meeeeeeh. Lat. Jeg var på "all you can eat" kakerestaurant i dag :p

Hele butikken var rosa og setene var i alle regnbuens farger.

 

 

I 70 minutter åt jeg kake, is,kjeks og sjokolade. UGH! Og spaghetti,lol.

 

Edit: Det var sjokoladefontene der

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Apropromp sidecuts, jeg kjenner jeg virkelig begynner å bli lei den stilen. Føler alle har det nå til dags. Var ikke det kult for liksom..2-3 år siden?

Det tok heftig av på skolen vår og. Til og med marsvinet vårt fikk sidecuts.

 

Det la jeg merke til da jeg var en tur der oppe i vår. :p ALLE hadde den sveisen..

Lenke til kommentar

Ehm. Har fått litt respons når jeg søkte hybel i Tromsø. Hva er greia? Den ene hadde ikke innlagt vann på kjøkkenet og den andre så ut som en hytte med trepanel i alle vegger og tak.

Det er Nord-Norge vet du. De ligger 30 - 40 år bak resten av Norge.

Lenke til kommentar

Ehm. Har fått litt respons når jeg søkte hybel i Tromsø. Hva er greia? Den ene hadde ikke innlagt vann på kjøkkenet og den andre så ut som en hytte med trepanel i alle vegger og tak.

Det er Nord-Norge vet du. De ligger 30 - 40 år bak resten av Norge.

 

Tydeligvis. Tror jeg skal mase litt mer på SiTo, se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Apropromp sidecuts, jeg kjenner jeg virkelig begynner å bli lei den stilen. Føler alle har det nå til dags. Var ikke det kult for liksom..2-3 år siden?

Det tok heftig av på skolen vår og. Til og med marsvinet vårt fikk sidecuts.

 

Det la jeg merke til da jeg var en tur der oppe i vår. :p ALLE hadde den sveisen..

Så du var på besøk ja, lurte på om du var her når jeg hørte at folk i fra borgen var på besøk. Kom meg aldri ut for å sjekke da. Lurer på om det var da jeg så gudfaren filmene. :p

Lenke til kommentar

Meeeeeeh. Lat. Jeg var på "all you can eat" kakerestaurant i dag :p

Hele butikken var rosa og setene var i alle regnbuens farger.

 

 

I 70 minutter åt jeg kake, is,kjeks og sjokolade. UGH! Og spaghetti,lol.

 

Edit: Det var sjokoladefontene der

Omg. Ta meg med neste gang!

Lenke til kommentar

Så du var på besøk ja, lurte på om du var her når jeg hørte at folk i fra borgen var på besøk. Kom meg aldri ut for å sjekke da. Lurer på om det var da jeg så gudfaren filmene. :p

 

Joda, jeg var nok det. Sa ja til å kjøre en gjeng, angrer litt, for det var ikke så spennende. Fotballkampen var vel ok å se på, selv om dere grusa Borgen og Borgen Fotball er dårlige tapere. :p Så var det vel no lovsangskveld eller no sånt møl, så da gikk jeg og la meg.

Lenke til kommentar

Så du var på besøk ja, lurte på om du var her når jeg hørte at folk i fra borgen var på besøk. Kom meg aldri ut for å sjekke da. Lurer på om det var da jeg så gudfaren filmene. :p

 

Joda, jeg var nok det. Sa ja til å kjøre en gjeng, angrer litt, for det var ikke så spennende. Fotballkampen var vel ok å se på, selv om dere grusa Borgen og Borgen Fotball er dårlige tapere. :p Så var det vel no lovsangskveld eller no sånt møl, så da gikk jeg og la meg.

Forstålig nok. Pleier ikke å være så aktiv på de kveldene selv akkurat. Tror jeg så kampen da. :)

Lenke til kommentar

Apropromp sidecuts, jeg kjenner jeg virkelig begynner å bli lei den stilen. Føler alle har det nå til dags. Var ikke det kult for liksom..2-3 år siden?

Ser det overalt når det er festival i alle fall. Da kryper hipster-wannabeene frem med sidecuts.

Da jeg var på CunninLynguists sist helg, så var vel rundt regnet 80% av publikum hipster-wannabes med sidecut og alt det andre som gjenkjenner en hipster-wannabe.

Jeg sto med hipsterne og lo, drakk øl og digga hiphop, så jeg hadde ikke noe i mot det.

 

Hipsterne jeg henger med, har ikke sidecut og har aldri hatt det. De er grunn rimelig kule folk.

Lenke til kommentar

Så du var på besøk ja, lurte på om du var her når jeg hørte at folk i fra borgen var på besøk. Kom meg aldri ut for å sjekke da. Lurer på om det var da jeg så gudfaren filmene. :p

 

Joda, jeg var nok det. Sa ja til å kjøre en gjeng, angrer litt, for det var ikke så spennende. Fotballkampen var vel ok å se på, selv om dere grusa Borgen og Borgen Fotball er dårlige tapere. :p Så var det vel no lovsangskveld eller no sånt møl, så da gikk jeg og la meg.

Forstålig nok. Pleier ikke å være så aktiv på de kveldene selv akkurat. Tror jeg så kampen da. :)

 

Okei. :p Jeg var i så fall en av de få Borgen-folka som ikke spilte. Satt på en av benkene på andre sida av banen fra "Trappa" eller hva dere kaller det. Dere kan lage liv, det skal dere ha.

Lenke til kommentar

Så du var på besøk ja, lurte på om du var her når jeg hørte at folk i fra borgen var på besøk. Kom meg aldri ut for å sjekke da. Lurer på om det var da jeg så gudfaren filmene. :p

 

Joda, jeg var nok det. Sa ja til å kjøre en gjeng, angrer litt, for det var ikke så spennende. Fotballkampen var vel ok å se på, selv om dere grusa Borgen og Borgen Fotball er dårlige tapere. :p Så var det vel no lovsangskveld eller no sånt møl, så da gikk jeg og la meg.

Forstålig nok. Pleier ikke å være så aktiv på de kveldene selv akkurat. Tror jeg så kampen da. :)

 

Okei. :p Jeg var i så fall en av de få Borgen-folka som ikke spilte. Satt på en av benkene på andre sida av banen fra "Trappa" eller hva dere kaller det. Dere kan lage liv, det skal dere ha.

Hehe, ok. Da var jeg han med canadaskjorte som satt en eller annen plass i trappa ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...