Aleks Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Han så emo ut. *Slaptotheface* Han kan vel kanskje defineres som litt emo når man tenker seg om men. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vet ikke hvem han skal forestille engang, men det første jeg tenkte når jeg så fyren var "emo". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vet ikke hvem han skal forestille engang, men det første jeg tenkte når jeg så fyren var "emo". Gå og se Scarface. En av mine favoritter og kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Slimda blir forvirret over alle de forskjellige begrepene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Gå og se Scarface. En av mine favoritter og kan absolutt anbefales. Meh. Orker ikke slike gamle filmer. Slimda blir forvirret over alle de forskjellige begrepene. Forvirret? Se på fyren da. Mørk øyenskygge og emo hårsveis. Hadde glidd rett inn i my chemical romance. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Gå og se Scarface. En av mine favoritter og kan absolutt anbefales. Meh. Orker ikke slike gamle filmer. Du er jo gammel selv. Endret 4. juli 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Typisk emo hårsveis er jo lang lugg som dekker deler av ene siden av ansiktet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Herregud jeg gleder meg til helga. Da er ny Tv-en og en PS3 i hus Nå trenger jeg bare sub til surround anlegget så har man vel det man trenger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Du er jo gammel selv. Filmen er eldre enn meg. Typisk emo hårsveis er jo lang lugg som dekker deler av ene siden av ansiktet. Nei, det er emosveisen man har nå for tiden. En emo hårstil kan være så mangt. Uansett, det er min mening. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Emo meg her og emo meg der. Vi er alle emo i mine øyne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ikke sammenlign deg med oss, din stygge emo. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ikke sammenlign deg med oss, din stygge emo. Og du da? Din halvfeite lakatarm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Og du da? Din halvfeite lakatarm. Pass deg din skeivøyde rabbagast. Gå og skriv nytt innlegg på bloggen din. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ikke sammenlign deg med oss, din stygge emo. Jo. Men selv om vi alle er emo så betyr ikke det at dere er like mye verdt som meg. Du må ikke tro det, kjære deg. Jeg er fremdeles dere overlegen. Enkelt og greit. Samt at jeg lytter febrilsk til emomusikk om dagen. http://www.youtube.com/watch?v=edpot4xOqsI http://www.youtube.com/watch?v=ecCAOPI7qFo&feature=related Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har blitt kalt både hippie og satanist, men aldri emo. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 En gang må da være den første? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det som blir sakt over internett regnes ikke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har blitt kalt både hippie og satanist, men aldri emo. Du har blitt kalt emo nå. Meheh! Og når det kommer fra meg så telles det uansett. Det er fakta, så sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ehm. Har fått litt respons når jeg søkte hybel i Tromsø. Hva er greia? Den ene hadde ikke innlagt vann på kjøkkenet og den andre så ut som en hytte med trepanel i alle vegger og tak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg