""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Her i huset sover man med vifte, vinduet oppe og gjerne også døra oppe. Rolig nabolag, vøtt, så da er det null problem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg hadde en kompis på besøk fra lørdag til søndag, og da ble det 3 timer med søvn på nattestid imellom gamingen. Så å få sove 2-3 timer i natt igjen før jobb er svært slitsomt. Heldigvis er det 7-timers-dager på jobb. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vurderer å investere i en vifte for å gjöre tilvärelsen litt bedre. Vurderer å kjøpe en ny vifte selv. Har 4-5 andre, men de blåser for lite i forhold til hvor mye de bråker. Tårnvifte har jeg blitt anbefalt av et par stykker så skal vurdere noe sånt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 om vi sover med vinduer og dører oppe så får vi en hær av mygg inne Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Om jeg sover med vinduet åpent, får jeg en hær av negre og sigøynere på rommet mitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hm, så et piggsvin nede i byen her en dag. Artig, faktisk aldri sett før Vi har en piggsvinfamilie som har flyttet inn under trappa som bikkja elsker å angripe dum som hun er. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Om jeg sover med vinduet åpent, får jeg en hær av negre og sigøynere på rommet mitt. Må da være trivelig med litt besøk? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jaujau. Da var valget om ny laptop nok en gang over meg. Er alt for mye å velge i. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jaujau. Da var valget om ny laptop nok en gang over meg. Er alt for mye å velge i. Mac book Pro er visst å anbefale har jeg hørt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jaujau. Da var valget om ny laptop nok en gang over meg. Er alt for mye å velge i. Mac book Pro er visst å anbefale har jeg hørt. Mac har jeg ikke råd til eller lyst på. Hehe. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er stort Asus-modeller jeg har funnet som er interessante, ja. I tillegg til en Dell-PC. Dell pleier å være ganske dyrt, men de har et tilbud på en modell nå (1800 kr i rabatt eller noe). Hvis du legger til 5% rabatt fra kupongkoder.com så er man nede på et ok prisnivå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Definitivt - Du kan jo lage en tråd om den på forumet så får du jo en rekke gode tilbakemeldinger på valg(ene) du tar.. Har kun gode erfaringer med Asus, Dell kan jeg ikke si noe om. Endret 4. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vel, den tråden har jeg alt opprettet. Hehe. Jeg har forøvrig gode erfaringer med Dell. Hvis noe går galt så fikser de den fort og gratis. Første gangen kom de til og med hjem hit dagen etter jeg ringte de. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1356075 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg forstår ikke hvorfor enkelte badass gangstas barberer vekk deler av øyebrynene sine for å få det til å se ut som om de har arr der. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er kult. Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Av samme grunn som folk tar tatoveringer, piercinger og annen kroppskunst i guess. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Fordi de tror de blir like badass som han her: http://www.wrestlescoop.com/anonymousjunkyard/wallpaper/uploads/Other/scarface_wallpaper_06.jpg Noe de ikke blir. Endret 4. juli 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg