FredTrump Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 På tide å lage pannekaker. Mhmmm, dette skal bli godt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 På tide å lage pannekaker. Mhmmm, dette skal bli godt Hah, lagde pannekaker for en times tid siden. Med bacon ^_^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 nam det skal jeg så sjukt lage i morra! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tilbake i fra Transformers. Den var epic! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 HEI JEG HAR SETT BAD TEACHER OG NESTEN KVELT SØSTERNS STØTTEKONTAKT. Noe nytt her? Malin! Nei, det er aldri noe nytt her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 HEI JEG HAR SETT BAD TEACHER OG NESTEN KVELT SØSTERNS STØTTEKONTAKT. Noe nytt her? VAR DET EN BRA FILM ELLER VAR DEN LIKE KJEDELIG SOM DEN SÅ UT PÅ TRAILEREN? Har hatt fin kjærestedag. Først lang gåtur i Oslo, og endte opp i frognerparken. Hamster har vi også fått http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/264465_2204343156116_1473480138_32474193_536022_n.jpg Har du limt på den hvite hår? O.o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det skal du ikke se bort i fra at han har. Det er Jonas vi snakker om her. :'D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Skal i rettslig avhør i tingretten i morgen, er det noen tips til hvordan jeg skal kle meg? Tenkte å slenge på en skjorte og et par jeans. Kan dette ha noe å si? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 HEI JEG HAR SETT BAD TEACHER OG NESTEN KVELT SØSTERNS STØTTEKONTAKT. Noe nytt her? VAR DET EN BRA FILM ELLER VAR DEN LIKE KJEDELIG SOM DEN SÅ UT PÅ TRAILEREN? Har hatt fin kjærestedag. Først lang gåtur i Oslo, og endte opp i frognerparken. Hamster har vi også fått http://a5.sphotos.ak...93_536022_n.jpg Har du limt på den hvite hår? O.o Nai, den er sånn "default". Fantastisk ubrukelig! Det skal du ikke se bort i fra at han har. Det er Jonas vi snakker om her. :'D Trengte ikke, den så sånn ut da vi fikk den :'D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg skulle bare ta ned rullgardina på rommet...tittet ut og rett utenfor mitt rom så jeg tidenes største grevling... med en andre baby i munn. Jeg er livredd for grevlinger... stakkares baby and. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 En grevling? Har aldri sett en i det virkelige liv, men på TV ser de da søte ut. Snart bærer det på jobb igjen. Helga gikk utrolig fort! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 De er vel kanskje søte, men de biter hardt og de slipper ikke taket med det første. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Husker vi så en fem-seks grevlinger samla en gang da jeg var yngre. Det var litt skummelt. La ut et par stoler på Finn.no i går. To timer tok det, så ringte det ei dame som ville hente de. Og helst med en gang! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hm, så et piggsvin nede i byen her en dag. Artig, faktisk aldri sett før Endret 4. juli 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det noe jeg misliker med varme, så er det å prøve å sove i et varmt rom! Helvete. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Slimda: Forstår deg godt! Det er vel det jeg misliker mest med den hetebölgen vi har nå. Vurderer å investere i en vifte for å gjöre tilvärelsen litt bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg også..hater å ligge halve natta og svette og ikke få sove, selv om vifta står og suser. Også er man dødssliten når klokka blir 07 og jeg må stå opp for å dra på jobb. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jævlig digg og våkne kl. 08:00 i dag. Deilig vær ute, billig edamerost, masse melk i kjøeskapet og generel hygge på morningen. Jadda, er ikke så ille allikevel. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Blææ, ja. Også orke jeg ikke ha vinduet oppe, for folk bråke så jævlig med bilene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg