Slimda Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er Sommertid nå, så alle fiendene er byttet ut med en syk variant av sirkuspersoner. Skrike-dama er blitt til en kort-ermet skjegg-dame, og rakettskyteren har nå blitt en "tincan-robot" ala Wizard of Oz. Kjempegøy. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Litt fail. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4163361.ece Natural selection. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 I helvete da...det er jo så varmt og klamt ute at jeg knapt får puste innendørs, selv med vinduer på vidt gap Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Herlig. World of Tanks på en skjerm, herlig venninne på en annen, Metallica i Göteborg i bakgrunnen og rester av pizzaen vi laget til middag til kveldsmat. Samt at pappa gav meg å bok å bruke natten på å lese ut. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Metallica i göteborg høres ut som et halvbra coverband. Take me back to 1989.. Endret 3. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ha-ha. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å være der. Slayer, Anthrax, Megadeth og Metallica høres ut som en drømmekveld i mine ører. ^^ I alle fall så lenge de spiller gamle klassikere og ikke nytt ræl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kommer ikke over at James høres ut som en country-sanger, og ikke Angry james fra 80-90-tallet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 satan, jeg dreit meg ut veldig i sta... >_> manna meg opp til å snakke med ei jente som satt på en benk der og venta på toget ellerno. prøvde å introdusere meg selv osv, men det gikk rett vest ._. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Vel du tapte ingenting..hun ser deg sikkert aldri igjen anyway. Og har en historie om en raring som kom bort og spurte om masse rare ting også gikk han. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 haha ja du har nå rett veit ikke om jeg spurte om så veldig rare ting, men flaut, det var det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ta oss gjennom det, ord for ord. Vi trenger en god latter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ha-ha, høres ut som da jeg prøvde å sjekke opp en bartender på en festival for et par uker siden. Pogo var hamster, sjekka linken i signaturen din, Sjur. Takk for den forresten. Ja, gadd ikke gjøre det selv. Bare en glede. Må jo spre det. =D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 jeg sa: hei, derp. også blei jeg skutt i foten. slutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Husk, guttungen studerer i Danmark. Er klart han er påvirka / forvirra / splitter pine gal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Klart jeg har Ole Christian. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 HEI JEG HAR SETT BAD TEACHER OG NESTEN KVELT SØSTERNS STØTTEKONTAKT. Noe nytt her? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har hatt fin kjærestedag. Først lang gåtur i Oslo, og endte opp i frognerparken. Hamster har vi også fått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg