Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 rjukanekspressen tenkte vi nå, men sist så dro jeg dit med folkehøgskolen så da var det bussen dems fra seljord. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 rjukanekspressen tenkte vi nå, men sist så dro jeg dit med folkehøgskolen så da var det bussen dems fra seljord. Hvor mange er det som skal oppover? Walk of shame. Say what? Skammens dag i dag? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 jeg og en kompis har planer om å dra. ellers aner jeg ikke. tenkt til å hoppe i strikk du også? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ryddet litt, fått satt inn et skrivebord på rommet mitt, nå er det bare å vente til husvertene kommer hjem så blir det WoW fram til klokka 7 i morra tidlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 jeg og en kompis har planer om å dra. ellers aner jeg ikke. tenkt til å hoppe i strikk du også? Det frister jævlig, skal gruble litt på det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg vil òg! Prøver å få med noen, men ingen som vil/kan/tør. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor har ikke jeg fri slik at jeg kan hoste forumtreff på Rjukan med strikkhopp? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 haha det hadde vært episk treff faktisk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Noen som vet om et videoredigeringsprogram som kan sensurere ansikter, og samtidig er så latterlig enkel å bruke at selv jeg kan klare å bruke den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Gah. Søsteren min er 21 år og jeg må likevel følge henne ned til naboen. -_- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 du kan bruke premiere eller after effects også bare legge en svart firkant ellernoe over som du bare animerer til ansiktet? skulle ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg prøvde meg på OnLocation, men vet ikke om det går an å bruke programet til det jeg vil. Klarte ikke å laste over filmen til programet engang, så det er ikke mye håp Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor har ikke jeg fri slik at jeg kan hoste forumtreff på Rjukan med strikkhopp? Ja, hvrofor har du ikke det? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Nettopp tilbrakt 7 timer i orienteringsmiljøet. Vilt, vakkert og vått med blandete følelser. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, hvrofor har du ikke det? Fordi jeg bor på Gjøvik, ikke har fri før august og leiligheten min er ikke lenger møblert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, hvrofor har du ikke det? Fordi jeg bor på Gjøvik, ikke har fri før august og leiligheten min er ikke lenger møblert De har jo åpent i august òg. Og om den ikke er møblert, er det bare plass til flere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 det forumtreffet blir jeg garantert med på om jeg ikke er i fjellet Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg savner Hans. Når er han tilbake? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 For se om det er en helg i august som passer, kan dessverre ikke love noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg