Aalton Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tvilsomt at du har sett meg, ja Men, takk for det! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 god morgen/dag. jeg vil hoppe i strikk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Halvor nyttar ikkje så mykje forum lenger. Edit: Remi er vel nettopp kommet hjem fra festival? Endret 3. juli 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jisus, bestemora mi har blitt en gammal kjærring. Ho gjør ikke annet enn å klage på alt i verden som er å klage på. Oppdragelsen dagens ungdom får er en kraftig gjenganger. Det er dårlig oppdragelse når en ungdom får lov til å sove lengre enn til klokka ti! Jeg er på Hvaler/Hytta med ho akkurat nå. Og i dag ble jeg vekt av at ho kasta kongler og steiner på bua jeg sover i. Og ho kaller meg en drittunge? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 God morgen! Anyone remember me? God morgen, og jeg husker deg! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 God morgen! Anyone remember me? God morgen, og jeg husker deg! Liker'e. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Selvfølgelig husker man deg, Malin :----D Morgen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 god morgen/dag. jeg vil hoppe i strikk! Det burde du, for det er awesome! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 har planer om det den 17. på rjukan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Helvette. Presskannen har gamlingen hevet i oppvaskmaskinen så jeg må vente på kaffen nå eeeeeeeeeeeeeeeenda lengere =( Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 har planer om det den 17. på rjukan Det var der jeg også hoppet. Da ha du noe å se fram til. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Helvette. Presskannen har gamlingen hevet i oppvaskmaskinen så jeg må vente på kaffen nå eeeeeeeeeeeeeeeenda lengere =( Hæhæ! Got meself one of these: Perkulator. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Helvette. Presskannen har gamlingen hevet i oppvaskmaskinen så jeg må vente på kaffen nå eeeeeeeeeeeeeeeenda lengere =( Stakkars lille =( Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 har planer om det den 17. på rjukan Det var der jeg også hoppet. Da ha du noe å se fram til. ja har vært der før og angra på at jeg ikke hoppa. flere jeg kjenner har det og det ser så sinnsykt fett ut! ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Omnomnom. Osteloff er awesome. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ja har vært der før og angra på at jeg ikke hoppa. flere jeg kjenner har det og det ser så sinnsykt fett ut! ^^ Hvordan kom dere frem dit? Tog? Buss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg