Eplefe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Øl skal kun blandes med brystmelk rett fra et flott bryst. Har man ikke et flott bryst med aktive melkekjertler, så skal ikke øl blandes med noe som helst. Du troller, ikke sant? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Med tanke på at jeg hater ALT som har med trolling og gjøre, så tviler jeg sterkt på at jeg troller. Den fantastiske Ginecólogo Necrolamedor kan bekrefte at jeg hater alt som har med trolling og gjøre. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 OH MY GOD FOLKENS ÅRETS FILM http://www.youtube.com/watch?v=lgqARs8h-u0 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg skal se på Jason Statham, jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe. Begynner snart Liker In Bruges utrolig godt. Har hatt lyst til å reise til Belgia siden jeg så den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe. Begynner snart Liker In Bruges utrolig godt. Har hatt lyst til å reise til Belgia siden jeg så den. Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 endelig gått til innkjøp av spotify prenium så jævlig digg å slippe reklame + at jeg kan høre på en sang mer en 5 ganger Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. Klitsjko. Meeeen, plutselig stanser streamingen og det er umulig å finne en ny, så jeg får heller kaste bort kvelden på noe ufornuftig som å lese eller sove. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Føler jeg har hundre ting å gjøre. Likevel sitter jeg på forumet, Facebook og hører på musikk. Latskapen lenge leve. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Holder med Klitschko, jeg også. Så først på en feed fra RTL hvor de kuttet til reklame akkurat i det kampen begynte. De viste altså reklame de første 30 sekundene av kampen. Jeg skulle gjerne likt å se hva annonsøren betalte for denne spot-en... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. Klitsjko. Meeeen, plutselig stanser streamingen og det er umulig å finne en ny, så jeg får heller kaste bort kvelden på noe ufornuftig som å lese eller sove. Finner som regel det meste på p2p4u.net. Denne funker her: http://www.firstrowsports.eu/watch/71225/1/watch-wladimir-klitschko-vs-david-haye-.html Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Føler jeg har hundre ting å gjøre. Likevel sitter jeg på forumet, Facebook og hører på musikk. Latskapen lenge leve. Sjæl. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Klitsjko. Meeeen, plutselig stanser streamingen og det er umulig å finne en ny, så jeg får heller kaste bort kvelden på noe ufornuftig som å lese eller sove. Finner som regel det meste på p2p4u.net. Denne funker her: http://www.firstrowsports.eu/watch/71225/1/watch-wladimir-klitschko-vs-david-haye-.html Åhh, jeg elsker deg! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Med tanke på at jeg hater ALT som har med trolling og gjøre, så tviler jeg sterkt på at jeg troller. Den fantastiske Ginecólogo Necrolamedor kan bekrefte at jeg hater alt som har med trolling og gjøre. Bekreftes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg