Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at jeg hater ALT som har med trolling og gjøre, så tviler jeg sterkt på at jeg troller. Den fantastiske Ginecólogo Necrolamedor kan bekrefte at jeg hater alt som har med trolling og gjøre. :)

Lenke til kommentar

Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D

Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe.

Lenke til kommentar

Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D

Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe.

Begynner snart :fun:

Liker In Bruges utrolig godt. Har hatt lyst til å reise til Belgia siden jeg så den.

Lenke til kommentar

Begynner snart :fun:

Liker In Bruges utrolig godt. Har hatt lyst til å reise til Belgia siden jeg så den.

Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. :)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. :)

Klitsjko. Meeeen, plutselig stanser streamingen og det er umulig å finne en ny, så jeg får heller kaste bort kvelden på noe ufornuftig som å lese eller sove.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...