Pokey Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor folk kritiserer Michael Bay så mye. Han er jo et geni. Han tjener millioner på filmene sine. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Folkens, linedance-kurs er AWESOME! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Eneste jeg liker med Transformers, er de to bøkene basert på den første filmen som kom for et par år siden. Tegnefilmene og alt det andre, liker jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Yoshimi er død... Kondolerer. Hvordan går det med rottene, og er du fortsatt i Rygenes land? Takk.. Ørkenrottene har det helt fint. Uhm.. Rygenes land? Rogaland. ooh.. Bor fortsatt i Rogaland, men håper å flytte langtbort snart. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg og kjæresten får hamster i morgen, av alle ting Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Gratulerer, I guess En hamster er bare begynnelsen, snart vil hun ha mer! Endret 2. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hamster er koselig. Håper den får et svært bur med masse tuneller og huler ol. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Yoshimi er død... Kondolerer. Hvordan går det med rottene, og er du fortsatt i Rygenes land? Takk.. Ørkenrottene har det helt fint. Uhm.. Rygenes land? Rogaland. ooh.. Bor fortsatt i Rogaland, men håper å flytte langtbort snart. Makan. Pokker i vold nord? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen som har peiling på om det er kun på nette jeg kan bestille gavebilletter til BergenKino? Eller jeg antar det er bare til å stikke innom å kjøpe eller eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hakke peiling. Noen som vet hvorfor jeg våkner til samme side som vi var på da jeg la meg? oO Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Godt spørsmål, regner med alle sitter og ser på TDF fra 12 - 17 iaf Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det står på i bakgrunnen, det som interesserer er jo alle de fine gamle slottene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Her er det motsatt.. Pc-en har blitt henvist til 2de skjermen i bakgrunn og TDF er på 55".. Kan ikke bli så mye bedre Men selvsagt, slottene som kommer en gang i blant er jo kjekt, men selve spenningen i rittet er jo det jeg ser på! Endret 2. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Eller om du vil være helt korrekt så blir det "Le Tour De France" - sommerens definitive høydepunkt på sykkelfronten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det var ikke noe pent syn, han som døde. La oss håpe ingen flere omkommer i år. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Nei, det var ikke noe hyggelig syn. Det mest utrolige var jo måten media dekket fallet på og slik som de zoomet inn på han som la der.. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Yoshimi er død... Kondolerer. Hvordan går det med rottene, og er du fortsatt i Rygenes land? Takk.. Ørkenrottene har det helt fint. Uhm.. Rygenes land? Rogaland. ooh.. Bor fortsatt i Rogaland, men håper å flytte langtbort snart. Makan. Pokker i vold nord? Hvor som helst hvor det er en døgnåpen veterinær som har peiling på kaniner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ah. Ja, ikke vet jeg hvor du finner slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg