Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff...sovende vakt my ass :roll:

Ble nødt til å sitte våken i hele natt og passe på..hun som egentlig er på har mer interesse av å sitte på andre avdelinga og snakke drit med de andre nattevaktene.."du må være våken fordi jeg vil ikke være her alene hvis han våkner" :wallbash:

Selvsagt så ringte de meg sånn 4 timer etter at jeg hadde vært på nattevakta for å spørre meg om jeg kunne ta ei vakt sent i dag...tror de har funnet ut at jeg sier ja sånn uansett når jeg ikke er helt våken...jævlor.

 

Taxidriver gikk på NRK1 i dag, steike, hadde helt glemt hvordan den filmen var...dvd-en gikk vel tapt i brannen så det er evigheter siden jeg har sett den. Note to self: Ikke lån bort en bunke med dvd-er..

 

..Og selvsagt ikke noe særlig med liv her heller på denne tida av døgnet. Før, i SO sine gamle dager så kunne en banne på at det var folk våken på denne tida sånn uansett hva..jaja...sikkert et tegn på at jeg lever usunt eller.no siden det har blitt slutt med det :roll:

 

Jeg hadde egentlig tenkt meg på svømming i morra..kjenner jeg kunne ha trengt å trene littegranne...sånn fysisk aktivitet..fremmedord i det siste men pyttsan.."i'm beautyslim" :lol:

*kremt*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...