Celestica Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Yoshimi er død... Kondolerer. Hvordan går det med rottene, og er du fortsatt i Rygenes land? Takk.. Ørkenrottene har det helt fint. Uhm.. Rygenes land? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg endte i alle fall opp med å bli hjemme, orket ikke å gå ut etter jobb, når jeg fant sofaen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 fikk du pilsa med hvem enn andre som var i gjøvik i dag, mikkel? Han feiget ut Jaja, har pizza og Animal House Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Åh. Jason Statham. The Mechanic du ser på? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jason Statham er jo bare fantastisk - Gleder meg til Blitz Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Transporter 2. Men Jason Statham er alltid like Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har du sett Crank: High Voltage da? Den er jo bare fantastisk rå!! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kanskje jeg skulle kjørt på med Jason Statham-helg. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har du sett Crank: High Voltage da? Den er jo bare fantastisk rå!! Den er jo virkelig sugen. Kanskje jeg skulle kjørt på med Jason Statham-helg. God idé. Han er ihvertfall mannemann, blir nesten skeiv av han. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 se gjerne begge crank filma på en kveld. digger de filma Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Crank-filmene er stor underholdning. Passe mongo, passe over the top og max fjasete. Må jo bare digge sånt en gang i blant. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Godt det er flere enn meg som føler det slik om Crank filmene.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Passe mongo, passe over the top og max fjasete. Slike filmer er perfekt på en lat eller bakfull søndag. Eller bare generelt når en er i litt møkkahumør. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Aatlon: Hva da? At de er over the top og så gjennomstnittlig cheezy at det er trist? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Yes. Selvfølgelig er de ikke noen mesterverk, men jeg setter heller på Crank enn kjipe, dølle og flaue Transformers-filmer, for å si det sånn. Crank er filmer for ekte mannfolk. Passe mongo, passe over the top og max fjasete. Slike filmer er perfekt på en lat eller bakfull søndag. Eller bare generelt når en er i litt møkkahumør. Yes! Når man ikke orker og tenke så er den typen filmer greie og ha. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Aatlon: Hva da? At de er over the top og så gjennomstnittlig cheezy at det er trist? OhMyOhMy har allerede svart på dette såpass godt at jeg bare referer til den posten. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sett begge to og syntes de ikke var noe særlig. Ser heller noen gamle klassikere som Commando eller Die Hard Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Joda, jeg har ikke noe i mot å se de igjen - Jeg har Die hard box på blue-ray liggende her så - Litt verre å få tak i gode gamle commando dog.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 "Slitting a little girl's throat is like cutting warm butter" Commando er fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg