Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvilken kjedelig verden ville fått om alle likte det samme, eller hva? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Da hadde vi bare levd i sovjet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvilken kjedelig verden ville fått om alle likte det samme, eller hva? Jeg sa aldri at alle burde like det samme som meg, bare at jeg ikke likte gruppene som ble nevnt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 :3 skjer her i dag? pilsing og det som er? det bare regner! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg har nettopp satt til livs tre pølser med lompe. To wiener med hotdog-dressing og ketchup og en grill med ketchup og sennep. Rimelig awesome. ^^ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 skjer her i dag? pilsing og det som er? det bare regner! Vente på at nattoget går fra Bergen til Oslo i kveld.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg leste nettopp om at toget Oslo - Bergen er en veldig fin tur. Det var et atraksjonstips eller noe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Skal du teste ut "uniformen" din? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kan noen gi meg et godt tips for hvordan man står opp klokka 4 på en lørdag? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Skal du teste ut "uniformen" din? Planen var å kjøre med min bror, men den turen ble avlyst i siste sekund. Vil uansett bort til jenten min, koste hva det koste vil (dvs. så billig så mulig) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Noen ganger hater jeg min HTC Desire, det er fente gangen den bestemmer seg for å slette noen bilder fra minnekortet... Og det er noe dritt når det er jobblistene, dermed vet jeg ikke når jeg begynner på jobb i morra Endret 1. juli 2011 av multisync Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 noen som vet hva jeg kan kjøpe på nettet for maks 39 kr? må være inkludert frakt :!: Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 noen som vet hva jeg kan kjøpe på nettet for maks 39 kr? må være inkludert frakt :!: Du finner masse på dealextreme.com Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 gå heller ned å kjøp noe på bensinstasjon. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Greia er at jeg kjøpte sånn kort som jeg kan kjøpe ting på nettet med, kjøpte det jeg skulle ha. Så var det 39kr igjen på det. Vurderer å kjøpe en laser, men er det lov å shippe det til Norge? Endret 1. juli 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvorfor kjøpe ting man ikke trenger? Har kastet kilovis med skrap de siste åra, stygge impulskjøp alt sammen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jammen, alle impulskjøpene jeg har gjort var fordi jeg mente der og da at det var et godt kjøp og at jeg trengte det! Men ser argumentet siden jeg har så mye rot liggende at jeg vet egentlig ikke hva jeg har liggende lenger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg nekter å kaste skrotet mitt. Alt for glad i det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Enig med sjur, om det er noen som har noe brukbart skrot de vil kvitte seg med er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 fikk du pilsa med hvem enn andre som var i gjøvik i dag, mikkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg